23 sierpnia debiutuje nowa generacja ciężarówek szwedzkiej marki. To zwiastun największej inwestycji w nowe produkty i usługi, jaką Scania zrealizowała w swojej 125-letniej historii.
Scania wprowadza nowości w kilku etapach. Będzie koncentrować się na poszczególnych segmentach rynku i grupach odbiorców, zgodnie ze starannie opracowanym planem. W tym okresie pojazdy nowej i obecnej generacji będą sprzedawane równolegle. Na samym początku pojawią się ciężarówki do transportu długodystansowego, przeznaczone na rynek europejski. Za nimi pójdą w ślad następne warianty najnowszych pojazdów.”Jesteśmy w końcowej fazie przygotowań sieci sprzedaży i serwisu oraz europejskich zakładów produkcyjnych. Wstrzymujemy się jeszcze z podawaniem pełnej informacji o licznych innowacjach, jakie mamy w zanadrzu. Jestem jednak przekonany, że debiut nowych pojazdów 23 sierpnia stanie się gorącym tematem, nie tylko w naszej branży – zapowiada Christian Levin, Executive Vice President Sales and Marketing.
Źródło: www.samar.pl