Po ustanowieniu rekordowej sprzedaży kwartalnej w I kwartale 2015 roku firma Infiniti nie traci impetu i z powodzeniem kontynuuje znakomite wyniki sprzedaży w kwietniu. W ubiegłym miesiącu Infiniti sprzedało 16,7 tys. samochodów, czyli o ponad 1,7 tys. aut i 12 proc. więcej niż w kwietniu 2014 roku.
– Silny impet, którego nabraliśmy na początku roku, był kontynuowany w kwietniu – powiedział prezes Infiniti Roland Krueger. – Konsekwentnie realizujemy naszą strategię wzrostu, aby ugruntować pozycję Infiniti jako jednej z kluczowych marek motoryzacyjnych klasy premium na świecie. Pragnę podziękować naszym klientom na całym świecie, którzy nam zaufali i kupili auta Infiniti.
W Chinach wzrost wyniósł aż 41 proc.
Ale cóż to jest w porównaniu z polskim rynkiem? Sprzedaż Infiniti nad Wisłą była w kwietniu aż o 96 proc. wyższa niż przed rokiem, co sprawiło, że Polska zajęła pierwsze miejsce w miesięcznym rankingu sprzedaży. Przed Niemcami i Francją!
– Nasz sukces zawdzięczamy konsekwentnej i przemyślanej polityce budowania wizerunku nowej marki na polskim rynku – komentuje Grzegorz Szczypior, dyrektor generalny Infiniti Polska. Bardzo dobre przyjęcie modelu Q50, szczególnie wersji Hybrid AWD oraz 2.0 turbo, miało znaczący wpływ na nasz kwietniowy sukces sprzedażowy w Europie. Wyniki osiągane w Polsce już od prawie siedmiu lat potwierdzają duży potencjał wzrostowy marki Infiniti w naszym kraju – powiedział Szczypior.
Autor: prej, Źródło: Onet