BMW jest ponownie liderem w segmencie samochodów premium w Polsce. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku firma sprzedała 2 738 aut marki BMW, co oznacza wzrost o 34% w porównaniu z analogicznym okresem 2011.
Wzrost sprzedaży aut BMW jest ponad dwukrotnie wyższy niż średni wzrost sprzedaży rynku premium.
Najlepiej sprzedającymi się modelami pozostają BMW X3 oraz BMW serii 5.
Doskonałe wyniki sprzedaży osiągnęło także MINI. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku w Polsce sprzedano 443 auta MINI, co jest równoznaczne ze wzrostem sprzedaży o 68% w porównaniu z analogicznym okresem w 2011 roku. Jest to jednocześnie najwyższy wzrost sprzedaży spośród wszystkich marek premium w Polsce.
Jak podkreśla generalny importer, świetnie sprzedaje się MINI Countryman z napędem All4 oraz MINI Cooper.
BMW Motorrad jest liderem segmentów motocykli turystycznych, enduro i superbike powiększając przewagę nad konkurencją na polskim rynku w segmencie motocykli powyżej 750 cm3.
Najlepiej sprzedającym się modelem jest już od lat BMW R1200GS.
Źródła, BMW Polska
IBRM Samar