Interaktywna aplikacja Volkswagena jest kluczem do spersonalizowanych, cyfrowych doświadczeń podczas CES 2017

•    Dedykowana specjalnie na targi aplikacja jest już dostępna w sklepach App Store (urządzenia z systemem iOS) oraz w Google Play (urządzenia z systemem Android)
•    W Las Vegas, dzięki aplikacji, będzie można poznać interaktywną przyszłość połączenia klienta z jego autem dzięki Volkswagen User-ID

Poznań, 3 stycznia 2017 – Podczas targów Consumer Electronics Show (CES 2017) odbywających się w Las Vegas  (5 – 8 stycznia 2017 r.) Volkswagen zaprezentuje specjalną aplikację, dzięki której odwiedzający tę imprezę będą mogli zapoznać się z przyszłymi interaktywnymi rozwiązaniami z zakresu elektroniki i połączenia samochodu z Internetem. Aplikację „VW CES 2017” można pobrać z App Store (urządzenia z systemem iOS) oraz Google Play (urządzenia z systemem Android). Dzięki niej osoby odwiedzające ekspozycję Volkswagena będą mogły przekonać się na czym będzie w przyszłości polegać inteligentne współdziałanie człowieka, samochodu i otoczenia. Kluczem do tego będzie tzw. Volkswagen User ID.

Ekspozycja Volkswagena podczas targów CES 2017 będzie koncentrować się wokół użytkownika i jego potrzeb. W przyszłości każdy klient Volkswagena będzie mógł zarządzać funkcjami systemu multimedialnego oraz korzystać z usług transportowych za pomocą osobistego identyfikatora (Volkswagen User ID). Umożliwi to cyfrowa platforma Volkswagena. Użytkownik samochodu tej marki będzie mógł zaprogramować preferowane przez siebie ustawienia pojazdu, czy skorzystać z usług firm zewnętrznych. Niezależnie od tego, czy zasiądzie za kierownicą prywatnego czy wypożyczonego samochodu marki Volkswagen, dzięki swojemu Volkswagen User ID, samochód zawsze przygotuje jego ulubioną muzykę, skonfiguruje ekran wyświetlacza sytemu multimedialnego jak jak lubi, czy też odpowiednio ustawi fotel. Dzięki temu Volkswagen kreuje zupełnie nowe doświadczenia.

Zwiedzający wystawę w Las Vegas będą mogli zapoznać się z „ekosystemem Volkswagena”, korzystając z aplikacji „VW CES 2017”. Dzięki niej każdy będzie mógł utworzyć swój własny profil, czyli stworzony specjalnie na targi identyfikator zawierający nowe funkcje dopasowane do konkretnego użytkownika. Poprzez aplikację będzie można ustawić różne funkcje auta w tym np. dobór oświetlenia wnętrza ambiente. Wszystkie ustawienia będą realizowane poprzez połączenie z Internetem. Dzięki obecnym na targach samochodom współpracującym w sieci, zwiedzający będą mogli stworzyć i sprawdzić na żywo, jak funkcjonuje ich własny cyfrowy świat.

Oprócz stworzenia osobistego identyfikatora, Volkswagen w Las Vegas pozwoli wypróbować przyszłe intuicyjne systemy obsługi auta, wykraczające poza obsługę dotykowego ekranu czy sterowanie gestami. Niemiecki producent zaprezentuje ponadto po raz pierwszy amerykańskiej publiczności wizjonerski, koncepcyjny model I.D.

Aplikacja „VW CES 2017” zapewni zwiedzającym wgląd w to jak w przyszłości producent z Wolfsburga, dzięki specjalnej platformie, pozwoli na interaktywne połączenie samochodu z użytkownikiem.

Aplikacja jest gotowa do pobrania pod następującymi adresami:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.vwn.ces2017ecos
https://itunes.apple.com/us/app/vw-ces-2017/id1186374507

Źródło: Volkswagen