Sytuacja gospodarcza i społeczna wywołana pandemią koronawirusa spowodowała ogromne zmiany na rynku. Wielu przedsiębiorców przechodzi w tej chwili trudny okres, stąd spodziewać się można, że rozważniej podchodzić będzie do decyzji zakupowych, a z racji niepewności tego co przyniesie jutro. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, Volkswagen Samochody Dostawcze rusza z akcją RESTART, której celem jest dotarcie do przedsiębiorców z ofertą atrakcyjnych narzędzi sprzedażowych i finansowych pozwalających na zakup lub długoterminowe użytkowanie dostawczego Volkswagena.
|
||
|
||
Volkswagen Samochody Dostawcze rozumie sytuację w jakiej znalazło się wielu klientów, rozumie obawy, które nimi kierują. Marka w obecnych czasach reaguje elastycznie, rozkłada nad swoimi klientami tarczę korzyści oferując produkty finansowe z dodatkowymi benefitami i zapewnia w ten sposób długoterminowe bezpieczeństwo w użytkowaniu dostawczego Volkswagena. „W ramach akcji RESTART chcemy trafić do wszystkich osób zainteresowanych zakupem dostawczego Volkswagena i zaproponować im Autonajem – nowy produkt charakteryzujący się niską ratą, który oprócz finansowania pojazdu zawiera w racie pokrycie kosztów przeglądów i napraw samochodu. Autonajem, oferuje dodatkowe benefity dla klientów: opcję bezkosztowej rezygnacji albo dwie raty gratis” – mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze. „Dodatkowo w ramach akcji RESTART klient może skorzystać z atrakcyjnych rabatów na zakup samochodu, które łączą się z klasycznym leasingiem 102, 9% z niską wartością wykupu.” Więcej informacji na www.vwdostawcze.pl Źródło: www.mototarget.pl |