Nowe Volvo XC90 punktuje. Tym razem XC90 zdobyło nagrodę w „Firmenauto des Jahres 2015” na rynku niemieckim – w kategorii dużych SUV-ów.
Nowe XC90 jeszcze przed oficjalnym wprowadzeniem na rynek doceniła kapituła konkursu składająca się z reprezentantów magazynu flotowego Firmenauto oraz specjalistów z firmy DEKRA na bazie glosowania z udziałem 270 menadżerów zarządzających parkiem samochodowym w firmach niemieckich.
XC90 zostało wybrane po dwóch dniach wyczerpujących jazd testowych, podczas których sprawdzono łącznie 63 modele w 11 kategoriach. Flotowcy przyznawali punkty na bazie wrażeń z jazdy, dynamiki, komfortu oraz wydajności poszczególnych aut.
Poza XC90 w niemieckim plebiscycie doceniono jeszcze inne modele marki Volvo. I tak XC60 zajęło pierwsze miejsce w kategorii kompaktowych SUV-ów, zaś Volvo V70 oraz V60 zapewniły sobie odpowiednio drugie i trzecie miejsce w segmencie: klasa wyższa-średnia (marki spoza Niemiec) oraz klasa średnia (marki spoza Niemiec).
IBRM Samar