Wielton liczy w 2015 roku na wyższe wyniki ze sprzedaży, większe przychody i marże, a na inwestycje może przeznaczyć około 12 mln zł. Mimo 25 proc. spadku sprzedaży do Rosji, spółka w 2015 roku chce pogłębić działania na tamtejszym rynku – powiedział w rozmowie z PAP Andrzej Szczepek, prezes Wieltonu.
Wielton to polski producent naczep i przyczep. Odbiorcami produktów spółki są nie tylko firmy transportowe, ale również budowlane, produkcyjne, rolnicze i dystrybucyjne z kraju i zagranicy, także dealerzy pojazdów ciężarowych i naczep.
Prezes dodał, że nakłady inwestycyjne spółki na 2015 rok będą na poziomie amortyzacji, czyli około 12 mln zł.
Według informacji przekazanych prze Andrzeja Szczepka, Wielton liczy, że w najbliższym czasie sfinalizuje przejęcie francuskiej spółki Fruehauf, która ma być środkiem w ekspansji na rynki Europy Zachodniej, w tym kraje Beneluksu. Spółka rozpoczęła także sprzedaż na rynek włoski pod szyldem trzech tamtejszych marek – powiedział w rozmowie z PAP prezes Wieltonu.
wnp.pl, PAP