Większy potencjał Grupy PGD

Do dziesięciu marek i trzydziestu autoryzacji wzrósł potencjał dealerskiej części Holdingu 1. Nową marką, reprezentowaną przez należącą do Holdingu Grupę PGD, została Kia. Salon o nazwie Eforia uzupełni Centrum Motoryzacyjne „Toruńska” w Warszawie.

Rozpoczęcie współpracy z marką Kia jest kolejnym krokiem rozwoju Grupy PGD i potwierdzeniem zapowiedzianej w ubiegłym roku ekspansji. W grudniu, tworząc dealerstwo Westmotor, Grupa poszerzyła portfolio o inną nową markę – Opla – i rozpoczęła działalność na nowym dla siebie rynku – w Wielkopolsce.

Obecnie Grupa PGD reprezentuje Fiata, Forda, Hyundaia, Mitsubishi, Nissana, Opla, Seata oraz Suzuki i prowadzi salony w Bielsku-Białej, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Sosnowcu, Tychach i Warszawie.

– Pozyskanie do współpracy w ostatnim czasie dwóch nowych marek z czołówki rankingu sprzedaży w Polsce jest dla nas kolejnym silnym impulsem wzrostowym, komentuje Grzegorz Hankus, prezes Grupy PGD.

Impulsów będzie więcej, bo obecnie, wespół z siostrzaną spółką – Infiniti Polska – Grupa kończy drugi etap budowy centrum motoryzacyjnego w Sosnowcu. Wg zapowiedzi prezesa Hankusa, jeszcze w tym półroczu spółka sfinalizuje kolejne projekty dealerskie.

źródło: PGD

AUTOR:  WNP.PL (AG)