Christian Blank został w Infiniti menedżerem, odpowiedzialnym za rozwój marki w Europie Środkowej. Dołącza on do, znajdującej się w fazie dalszego wzrostu, japońskiej marki samochodów luksusowych i będzie kierował pracami Infiniti w zakresie identyfikowania szans marki w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Polsce.
Wprowadzona do Europy w 2008 roku marka jest teraz obecna w 20 krajach europejskich, w których funkcjonuje razem 56 Centrów Infiniti. Ponadto w najbliższych latach Infiniti zamierza wprowadzić na ten rynek nowe produkty: nowy Infiniti G sedan dla Europy, który zadebiutuje podczas najbliższego Genewskiego Salonu Motoryzacyjnego, luksusowy samochód kompaktowy produkowany w Europie oraz luksusowy samochód elektryczny, oparty na koncepcie Infiniti Concept LE.
Christian Blank swoją zawodową karierę rozpoczął w 1999 r. jako konsultant ds. strategii w międzynarodowej firmie konsultingowej – Roland Berger, gdzie opracowywał koncepcje strategiczne w obszarze zakupów, zasobów ludzkich oraz portfolia produktów luksusowych marek samochodowych. Spośród jego różnych krajowych i międzynarodowych angaży na uwagę zasługuje zwłaszcza posada w Tokio w 2003 r., gdy był odpowiedzialny za założenie azjatyckiego biura spółki Industrial Investment Council GmbH. Urodzony w niemieckim Kiel, Blank w 2007 roku rozpoczął pracę w Mazda Motor Europe GmbH w Leverkusen, gdzie pełnił różne funkcje w dziale sprzedaży, którym ostatnio kierował. Jako dyrektor ds. flotowych na Europę był odpowiedzialny również sprzedaż hurtową. Posiada stopnie naukowe Lipskiej Wyższej Szkoły Zarządzania – Leipzig Graduate School of Management (mgr inż. zarządzania) oraz wydziału biznesowego Uniwersytetu Ohio (MBA).
Infiniti/wnp.pl (AG)