W Barcelonie odbyła się ceremonia wręczenia nagród drugiej edycji europejskiego konkursu Nagroda Jakości Hyundaia (Hyundai Customer Satisfaction Excellence Award). Konkurs jest odzwierciedleniem zaangażowania marki w budowanie satysfakcji klienta. W grupie najlepszych w Europie znaleźli się polscy dealerzy.
Hyundai po raz kolejny docenił zaangażowanie dealerów w dążeniu do osiągnięcia najwyższej satysfakcji klienta, wręczając wyróżnienia podczas drugiej edycji konkursu Europejska Nagroda Jakości Hyundaia (Hyundai Customer Satisfaction Excellence Award). W ekskluzywnym wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele 63 spośród ponad 2 000 salonów dealerskich Hyundai z całej Europy, którzy najlepiej wypadli w kompleksowej ocenie działalności salonu. Wręczenie indywidualnych statuetek oraz nagród finansowych było podsumowaniem złożonego procesu, który rozpoczął się od wyłonienia 3 najlepszych dealerów na każdym rynku, w kategoriach: „Całościowa Satysfakcja Klienta”, „Sprzedaż” i „Serwis”. Następnie, wybrano 3 europejskich zwycięzców, w oparciu o kryteria, na które składały się m.in.: wynik badań „Hyundai Global Satisfaction” i „Tajemniczy Klient” oraz utrzymywanie wymaganych standardów dealerskich i analiza rzeczywistych opinii.
fot. Hyundai
Gala w Barcelonie była wyjątkowa dla Hyundai Motor Poland. 3 nominowanych dealerów z Polski znalazło się w grupie 9 nagrodzonych, europejskich przedstawicielstw, a firma MPT Mago Piła, okazała się najlepszym dealerem w całej Europie, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii „Całościowa Satysfakcja Klienta”. Pozostali nagrodzeni dealerzy z Polski to: Intercar Busko Zdrój – druga nagroda w kategorii „Serwis” oraz Ewa Szpot Swarzędz – trzecia nagroda w kategorii „Sprzedaż”
źródło: Hyundai/wnp.pl