Według najnowszego raportu amerykańskiej firmy konsultingowej Reputation Institution, najlepszą reputacją na świecie może poszczycić się niemiecki koncern motoryzacyjny BMW.
Już po raz drugi BMW zwyciężyło w przygotowywanym co roku rankingu firmy Reputation Institute i zostało uznane za najbardziej szanowaną firmę świata. Zestawienie opracowano w oparciu o wywiady z konsumentami (przeprowadzono ich około 55 000 w 15 krajach Europy).
Co więcej, niemiecka firma jako jedyna znalazła się w pierwszej piątce we wszystkich siedmiu kategoriach, na podstawie których oceniano reputację marek pod względem środowiska pracy, zarządzania, obywatelskiej postawy, wyników finansowych, przywództwa, produktów, usług oraz innowacyjności.
„Receptą na sukces jest przede wszystkim konsekwentna polityka zarządzania skierowana na ciągły rozwój oraz dbałość nie tylko o potrzeby klienta, ale również pracowników. Zadowoleni pracownicy, którzy wykonują swoją pracę z pasją i przyjemnością, przyczyniają się również w znaczny sposób do rozwoju firmy. Marka BMW jest dla ludzi aktywnych, dążących do realizacji swoich marzeń – podkreśla Mikołaj Małecki, dyrektor zarządzający Bawaria Motors.
„Jako autoryzowany dealer BMW staramy się w tym pomagać organizując lokalnie liczne przedsięwzięcia społeczno-kulturalne, sportowe czy też motoryzacyjne. Dbamy o to, aby klienci darzyli nas zaufaniem i zawsze wychodzili z salonu zadowoleni”.
Źródła, Bawaria Motors
IBRM Samar