Otwarcie cybersalonu Audi w Londynie

W Lon­dy­nie, w po­bli­żu Pic­ca­dil­ly Cir­cus, otwar­to pierw­szy salon Audi City. Cała pa­le­ta pro­duk­to­wa marki jest tu pre­zen­to­wa­na na zwar­tej po­wierzch­ni, wy­łącz­nie cy­fro­wo. Dzię­ki wy­ko­rzy­sta­niu no­wo­cze­snej tech­ni­ki i efek­tyw­ne­mu go­spo­da­ro­wa­niu po­wierzch­nią, marka z czte­re­ma pier­ście­nia­mi bę­dzie obec­na w cen­trach świa­to­wych me­tro­po­lii. W nad­cho­dzą­cych la­tach, Audi chce po­zy­skać wię­cej punk­tów w atrak­cyj­nych lo­ka­li­za­cjach, a do 2015 roku za­mie­rza otwo­rzyć na całym świe­cie ponad 20 po­dob­nych sa­lo­nów. Audi City bę­dzie bo­wiem od­gry­wać w przy­szło­ści klu­czo­wą rolę w sprze­da­ży no­wych usług mo­bil­nych i sa­mo­cho­dów na­pę­dza­nych elek­trycz­nie.
Dzię­ki pio­nier­skim roz­wią­za­niom z za­kre­su tech­nik me­dial­nych, pro­du­cent z In­gol­stadt bę­dzie miał teraz moż­li­wość za­pre­zen­to­wa­nia nie tylko stale po­więk­sza­ją­cej się gamy mo­de­li w całej swej oka­za­ło­ści – łącz­nie z wszyst­ki­mi do­stęp­ny­mi ko­lo­ra­mi, opcja­mi wy­po­sa­że­nia i funk­cja­mi, ale po­zwo­li także klien­tom na bez­po­śred­nie do­świad­cze­nie swo­je­go wy­bo­ru. Od­wie­dza­ją­cy salon będą mogli przy po­mo­cy tech­ni­ki cy­fro­wej wy­brać swoje Audi spo­śród kilku mi­lio­nów moż­li­wych kon­fi­gu­ra­cji i zo­ba­czyć je w skali 1:1 na ol­brzy­mich ekra­nach, pra­wie cał­ko­wi­cie wy­peł­nia­ją­cych prze­strzeń sa­lo­nu. Do­dat­ko­wo, bę­dzie można po­je­dyn­czo po­ka­zać wy­bra­ne de­ta­le, takie jak np. układ na­pę­do­wy, ka­ro­se­rię czy dio­do­we oświe­tle­nie tak, by w przej­rzy­sty spo­sób za­pre­zen­to­wać in­no­wa­cyj­ność za­sto­so­wa­nych roz­wią­zań.

Kon­cep­cja Audi City to od­po­wiedź pro­du­cen­ta z In­gol­stadt na zmie­nia­ją­ce się po­trze­by klien­tów. „Lu­dzie obec­nie bar­dziej niż kie­dy­kol­wiek kładą na­cisk na bez­po­śred­ni, oso­bi­sty, pełen za­ufa­nia kon­takt z wy­bra­ną marką – zwłasz­cza w ob­li­czu stale ro­sną­ce­go wy­bo­ru pro­duk­tów i na­tło­ku in­for­ma­cji“ – stwier­dził Peter Schwa­rzen­bau­er. „Audi City spra­wia, że nasza marka jest do­stęp­na w na­ma­cal­ny spo­sób: bez­po­śred­nio w oto­cze­niu klien­tów, w po­łą­cze­niu z ofer­ta­mi pre­zen­to­wa­ny­mi przez nas on­li­ne.“

Za funk­cjo­no­wa­nie tej kon­cep­cji od­po­wie­dzial­ny bę­dzie ma­na­ger ds. kon­tak­tów z klien­ta­mi, który w przy­szło­ści bę­dzie za­trud­nio­ny w każ­dym z sa­lo­nów Audi City. To wła­śnie on sta­nie się dla klien­ta głów­ną, stale do­stęp­ną osobą kon­tak­to­wą, kom­pe­tent­ną w za­kre­sie wszel­kich spraw nur­tu­ją­cych klien­ta – po­cząw­szy od pierw­szej roz­mo­wy, aż do ob­słu­gi po­sprze­da­żo­wej i do­star­cze­nia usług do­dat­ko­wych. Rów­no­cze­śnie, każdy salon Audi City bę­dzie po­wią­za­ny z sa­lo­nem sprze­da­ży Audi, który peł­niąc rolę nad­rzęd­ne­go cen­trum kom­pe­ten­cyj­ne­go umoż­li­wi do­stęp do ca­łe­go spek­trum usług ofe­ro­wa­nych przez markę z czte­re­ma pier­ście­nia­mi.

Dzię­ki dia­lo­go­wi z klien­tem, opar­te­mu na oso­bi­stym kon­tak­cie i zin­dy­wi­du­ali­zo­wa­nej ob­słu­dze, kon­cep­cja Audi City ozna­cza po­sze­rze­nie gamy ofe­ro­wa­nych przez markę usług. By za­pew­nić pra­wi­dło­we funk­cjo­no­wa­nie tej kon­cep­cji, Audi AG pro­wa­dzi spe­cjal­ne szko­le­nia dla pra­cow­ni­ków sa­lo­nów Audi City i wspie­ra han­dlow­ców w wy­bo­rze ko­lej­nych szko­leń. Co wię­cej, pra­cow­ni­cy w więk­szo­ści po­sia­da­ją już od­po­wied­nie wy­kształ­ce­nie kie­run­ko­we. Są np. spe­cja­li­sta­mi w dzie­dzi­nie IT, dla­te­go w kom­pe­tent­ny spo­sób będą w sta­nie ob­ja­śnić cy­fro­wy świat Audi City.

Po­nad­to lo­ka­li­za­cja sa­lo­nów Audi City w cen­trum miast czyni je czymś wię­cej niż tylko punk­ta­mi sprze­da­ży. Sa­lo­ny Audi City w przy­szło­ści mają też od­gry­wać rolę miejsc spo­tkań fanów, w któ­rych będą oni mogli wejść w kon­takt ze świa­tem Audi. Sa­lo­ny będą też wy­ko­rzy­sty­wa­ne jako miej­sca otwar­tych dys­ku­sji na te­ma­ty nie­zwią­za­ne bez­po­śred­nio z bran­żą mo­to­ry­za­cyj­ną. Przy­kła­do­wo, poza go­dzi­na­mi otwar­cia sa­lo­nu bę­dzie można tu wy­słu­chać od­czy­tu, wziąć udział w dys­ku­sji czy obej­rzeć wy­sta­wę o te­ma­ty­ce do­ty­czą­cej roz­wo­ju urba­ni­stycz­ne­go i trans­por­tu miej­skie­go, a także po­roz­ma­wiać o sztu­ce, kul­tu­rze czy no­wo­cze­snym wzor­nic­twie.

Motofakty.pl, Autor: (ip)

więcej>>