W Dubaju otwarto największy na świecie salon Audi. Obiekt ma ponad 8,7 tys. metrów kwadratowych powierzchni i umożliwia zupełnie nowy sposób prezentacji poszczególnych modeli.
Nowy salon Audi doskonale wpisuje się w obraz Dubaju – miasta rekordów. Niedawno odbyło się tu uroczyste otwarcie największego na świecie showroomu marki z czterema ringami. Uroczystość uświetnił występ amerykańskiej piosenkarki Jennifer Lopez.
Goście nowego salonu nazywanego „Audi terminal”, będą mogli w przyszłości podziwiać z bliska gamę pięćdziesięciu siedmiu wystawionych tu samochodów. Nie ma wątpliwości, że jest to największy salon handlowy marki Audi na świecie.
Nowoczesny budynek wzniesiony na zlecenie przedsiębiorstwa handlowego Al Nabooda Automobiles, ma ponad 8,7 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawowej i biurowej na trzech poziomach. Do transportu samochodów pomiędzy piętrami służą dwie windy. Szczególnie ekskluzywny charakter ma pierwsze piętro, które przeznaczono do prezentacji ogromnych możliwości indywidualizacji samochodów marki, oferowanych przez Audi exclusive.
Na klientów czeka tu cała gama próbek lakierów i materiałów oraz indywidualny doradca z firmy Quattro GmbH. Dzięki temu, nabywcy będą mogli nadać swojemu Audi indywidualny, wręcz unikatowy charakter. W tym regionie świata, taka oferta cieszy się szczególnym zainteresowaniem.
Nowy salon w Dubaju wyposażono też w tzw. powerwall, czyli innowacyjną cyfrową technologię prezentacji produktów, którą zapożyczono z otwartego niedawno w Londynie centrum „Audi City”. Dzięki niej, w bardzo realistyczny sposób, w skali 1:1, można zaprezentować całą paletę modeli Audi wraz z wszystkimi opcjami wyposażeniowymi, funkcjonalnymi oraz technicznymi detalami.
Największy na świecie salon Audi ( zdjęcia: 5 )
Ponadto, klienci tego największego salonu Audi, będą mogli skorzystać z wielu innych udogodnień odpowiadających wymogom tego kręgu kulturowego, np. z pomieszczenia do modlitwy, przeznaczonego zarówno dla pracowników, jak i dla klientów.
Audi terminal to kolejny element w światowej sieci handlowej marki Audi. Jego projekt powstał dzięki ścisłej współpracy Audi z monachijskim biurem architektonicznym Allmann Sattler Wappner Architekten. Charakterystyczną stylistykę showroomu, z jej falistą fasadą wykonaną z aluminium i zaokrąglonymi pomieszczeniami wystawowymi, można podziwiać już w blisko 400 miejscach na całym świecie. Pierwszy obiekt tego typu oddano do użytku w Sydney w 2008 roku.
mk / Onet