Z majowych zestawień sprzedaży jasno wynika, że Lexus jest drugim najchętniej wybieranych producentem samochodów segmentu premium w Stanach Zjednoczonych. Więcej aut – ale tylko nieznacznie – udało się sprzedać wyłącznie BMW.
Miesiąc maj zakończył się dla amerykańskiego importera Lexusa sprzedażą na poziomie 29 671 egzemplarzy. Zaledwie 1332 auta więcej udało się zbyć przedstawicielstwom BMW. Trzeci w zestawieniu Mercedes może się pochwalić wynikiem słabszym o 88 samochodów. Na miejscu czwartym rankingu uplasowało się Audi. Niemcy znaleźli nabywców na zaledwie 18 428 pojazdów.
Comiesięczne zestawienia sprzedaży stanowią niezwykle optymistyczną informację dla Lexusa. W maju w stosunku do kwietnia ogólna sprzedaż samochodów japońskiej marki wzrosła aż o 23 procent. To jeszcze nie koniec. Dodatkowo pozycję lidera zachowała wycofywana powoli z rynku stara generacja modelu RX, a nowy, mały SUV NX zaczyna gruntować swoje miejsce. Stabilność sprzedaży pokazał również sedan ES.
Japończycy potwierdzili świetną formę także na rynku kanadyjskim. W jego przypadku wzrost w między kwietniem a majem wyniósł 13,2 procenta.