Afera z wadliwymi modułami poduszek powietrznych produkcji Takata nie cichnie. Wręcz przeciwnie – kolejne auta przywołuje do serwisów Toyota.
Dostawca airbagów, japońska firma Takata, wciąż dokłada do puli zagrożonych defektem aut nowe numery nadwozia. Tym razem lista dotyczy modeli Corolla i Matrix (oraz bliźniaczego Pontiaca Vibe) z lat 2002-07, pickupa Tundra z lat 2005-06, SUVa Sequoia z roczników 2005-07 i Lexusów SC430 wyprodukowanych między 2003 a 2007 rokiem. Według testów Toyoty na autach z poprzedniej puli kampanii, ok. 2,1% aut objętych akcją serwisową ma rzeczywisty defekt airbagów. Poza Toyotą aż 10 producentów ma problem z podzespołami firmy Takata, a śmierć w wypadkach poniosło już 7 osób, jadących autami z wadliwym osprzętem.