Związek Przedsiębiorców i Pracodawców zakończył poszukiwania marki przyjaznej małym i średnim przedsiębiorstwom. Eksperci ogłosili wyniki – już wiadomo, kto oferuje samochody przyjazne dla zapracowanych…
Chevrolet Poland otrzymał tytuł „Marka przyjazna MSP” przyznawany przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Projekt „Firma Przyjazna MSP” wyławia i promuje firmy oferujące najlepsze usługi i produkty małym i średnim przedsiębiorstwom. Nagradzane są korporacje, dla których firmy z sektora MSP są istotnymi klientami lub kontrahentami biznesowymi.
Przy ocenie pod uwagę brane były przede wszystkim takie kryteria jak to czy oferta produktów dedykowanych dla MSP jest dopasowana cenowo do ich możliwości finansowych, dostosowanie oferty do oczekiwań i potrzeb klientów z tego sektora, a także koncepcja obecnej i przyszłej strategii mającej na celu zwiększenie poziomu współpracy z MSP. Najważniejszym kryterium była ilość klientów z sektora MSP oraz ich przyrost.
Około 35 proc. wszystkich sprzedawanych w Polsce Chevroletów stanowią te dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Do klientów z tego sektora skierowane są przede wszystkim takie modele jak najmniejszy w ofercie Chevroleta spark, miejskie aveo i kompaktowy cruze, a także dwa modele siedmiomiejscowe – van orlando oraz SUV captiva.
Klienci flotowi mogą skorzystać z programów, takich Chevrolet dla Flot (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych) czy Chevrolet dla Biznesu (oferta nowoczesnych usług finansowania pojazdów wraz z kompleksową opieką serwisową).
Źródło: dziennik.pl