Do czerwca 2013 w Polsce zarejestrowano 3 286 aut BMW oraz MINI. Wynik dla marki BMW wzrósł o 8%, osiągając poziom 2 947 rejestracji, zaś MINI zanotowało ich 339. Rezultaty półroczne oraz plany BMW w zakresie nowych modeli wchodzących na rynek w drugiej połowie roku pozwalają przewidywać dalszy rozwój marki na lokalnym rynku.
BMW swoją sprzedażą ma ugruntować pozycję lidera w obszarze aut i usług segmentu premium. W ciągu sześciu miesięcy br. wiele modeli marki dominowało w swoich kategoriach: BMW serii 3, serii 5, serii 6, serii 7 oraz BMW X3, X5 i X6, a także Z4. Model X3 pozostaje najpopularniejszym w gamie BMW, notując 743 rejestracje. Rodzina BMW serii 5 Limuzyna, Touring oraz GranTurismo (model tuż przed odświeżeniem) lokuje się na drugim miejscu z 612 autami.
BMW do końca roku wprowadzi jeszcze kilka modeli: BMW serii 5, seria 4, której pierwszym reprezentantem będzie Coupe. Cyfra '”4″ w nazwie oznacza nową jakość i zwraca uwagę na dedykowany design nadwozia i uwypukla techniczne różnice w stosunku do siostrzanych modeli BMW serii 3. Nowa generacja BMW X5 wyjedzie na drogi w listopadzie. Z kolei w połowie listopada do miast Europy wjedzie elektryczny BMW i3 – pierwszy samochód segmentu premium zaprojektowany od podstaw z myślą o współpracy z elektrycznym układem napędowym.
źródło: BMW
AUTOR: WNP.PL (AG)