BMW najprawdopodobniej zawyżyło poziom sprzedaży swoich samochodów za lipiec, aby pokonać w statystykach Mercedesa.
Ilość sprzedanych pojazdów BMW w Stanach Zjednoczonych w lipcu wyniosła 21 297 egzemplarzy. Jest to 1986 sztuk więcej niż w przypadku Mercedesa. Wall Street Journal uważa, że jest to wartość zawyżona, w celu uzyskania tytułu najlepiej sprzedającej się marki Premium.
Dzień przed pojawieniem się raportu BMW, czyli 31 lipca oferowane były pojazdy z rabatem sięgającym nawet 7000 dolarów za rocznik 2012. Wall Street Journal donosi także, że setki samochodów, które zostały ogłoszone jako sprzedane wciąż znajdują się w salonach dealerskich BMW i są oferowane jako nowe. W raporcie widnieją także egzemplarze demonstracyjne używane do jazd testowych, nie wiadomo jednak ile było takich modeli.
Pomimo starań w okresie pierwszych siedmiu miesięcy roku, BMW ze sprzedażą na poziomie 147 801 egzemplarzy wciąż znajduje się w rankingu za swoim rywalem, dostarczając 111 sztuk mniej niż Mercedes-Benz. Dane te nie obejmują pojazdów dostawczych Sprinter.
mk / Onet