Hybrydowa Toyota Auris otrzymała w Europie dodatkowe modyfikacje, które pozwoliły uzyskać jeszcze niższą emisję CO2. Ta wersja odniosła sukces w Polsce i w Europie.
Emisjca CO2 wynosi obecnie 84 g/km, a w wersji Auris Touring Sports (kombi), która zadebiutuje w połowie roku – 85 g/km.
Obniżenie emisji w obu wersjach hybrydowego Aurisa było możliwe dzięki zastosowaniu udoskonaleń aerodynamicznych, przede wszystkim w podwoziu pojazdu.
Nowy Auris odnosi sukces sprzedażowy w Europie, gdzie w pierwszym kwartale jego popularność wzrosła o 27 proc. Wersja z napędem hybrydowym ma największy udział tego wzrostu: Auris Hybrid odnotował 69-procentowy wzrost sprzedaży w Europie względem analogicznego okresu zeszłego roku.
Jest to potwierdzenie, że dla konsumentów w Europie coraz ważniejszy staje się całkowity koszt użytkowania pojazdu, który w przypadku hybrydowego Aurisa jest na rekordowo niskim poziomie. Również w Polsce hybrydowy Auris odniósł sukces rynkowy. W samym kwietniu, pierwszym miesiącu sprzedaży modelu w Polsce, Toyota Motor Poland zebrała ponad 100 zamówień na nowy model z napędem hybrydowym.
mk / Onet