Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie zakupił trzy elektryczne Renault ZOE. Samochody będą wykorzystywane w codziennej pracy.
Samochody elektryczne Renault ZOE które trafiły do warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego będą wykorzystywane w codziennych obowiązkach związanych z zapewnieniem poprawnego działania sieci transportu miejskiego. Elektryczne Renault ZOE pozwala przemieszczać się po mieście bez emitowania CO2, bez hałasu silnika i bez konieczności zmiany biegów*. Dzięki największemu zasięgowi w segmencie – aż 300 km w warunkach rzeczywistych ―auto jest jeszcze bardziej atrakcyjne**. Nowy akumulator trakcyjny Z.E. 40 zwiększył zasięg ZOE niemal dwukrotnie, aby zapewnić jeszcze więcej komfortu w codziennym użytkowaniu. Przyjemne w prowadzeniu oraz dające się szybko doładować Renault ZOE pozwala sprawnie poruszać się po dużym mieście.
Okazuje się, że samochody elektryczne doskonale sprawdzają się w naszej codziennej pracy. Jako organizator transportu publicznego w stolicy premiujemy u przewoźników ekologiczny tabor czyli autobusy elektryczne, hybrydowe, gazowe i wybór samochodów elektrycznych na pojazdy służbowe jest naturalną konsekwencją naszych działań na rzecz czystego powietrza w mieście – powiedział Tomasz Kunert, rzecznik prasowy ZTM.
Renault jest pionierem i liderem na rynku samochodów elektrycznych w Europie. Po drogach Europy jeździ już ponad 170 tys. samochodów elektrycznych Renault. Renault ZOE jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Europie.
* Zero emisji CO2 i innych zanieczyszczeń atmosferycznych określonych przepisami podczas jazdy, zgodnie z cyklem homologacji NEDC (bez uwzględnienia części eksploatacyjnych).
** Realny zasięg nawet do 300 km został określony na podstawie testów wewnętrznych. Ostateczny zasięg zostanie określony w procesie homologacji WLTP. Zasięg w rzeczywistych warunkach drogowych może różnić się od podanych wyników pomiarów, gdyż na wartości te wpływają m.in. takie czynniki jak: masa pojazdu (zależna od liczby pasażerów
i obciążenia, a także od zainstalowanego wyposażenia dodatkowego), jego stan techniczny (np.: ciśnienie w oponach), umiejętności i zachowania kierowcy, warunki drogowe (natężenie ruchu, stan nawierzchni, itp.), warunki pogodowe na drodze.
Źródło: www.mototarget.pl