Czy zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w serwisach naprawczych może prowadzić do większej efektywności i opłacalności prowadzenia biznesu?
Czy ma ona wpływ na zwiększenie satysfakcji klientów warsztatów, a także przyczynia się do lepszego zarządzania zasobami ludzkimi i zwiększenia konkurencyjności na rynku?
Jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze branży naprawczej?
narzędzie, które umożliwi bezpośrednią komunikację z klientem;
narzędzie, które na podstawie wcześniejszych kosztorysów podobnych szkód będzie wspierało proces wyceny;
automatyczne przygotowanie i klasyfikacja dokumentów odwoławczych, co pozwoli na generowanie gotowych pism procesowych na podstawie danych konkretnej sprawy
i wiele innych..
Porozmawiamy o obszarach, w których można wykorzystać AI na XVII Dyskusyjnym Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, III Ogólnopolskim Kongresie Serwisów Naprawczych!
Nie przegap okazji, aby zdobyć wiedzę i nawiązać cenne kontakty!