Do klientów jeżdżących Merivą może przyjść powiadomienie o usterce fabrycznej w aucie. Wada zostanie usunięta podczas wizyty w sieci serwisowej marki Opel.
Akcja naprawcza dotyczy wybranych egzemplarzy Merivy B, rok modelowy 2010-2016, wyposażonych w przednie fotele z regulowaną wysokością siedziska. Według producenta zachodzi podejrzenie, że w aucie może dojść do uszkodzenia stalowej linki łączącej pas bezpieczeństwa z napinaczem. To – w przypadku ewentualnego wypadku drogowego – może zwiększyć ryzyko wystąpienia obrażeń u pasażera.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 2 751 Opli – PATRZ TUTAJ
Wizyta w ASO
W zaistniałej sytuacji klienci Opla zostaną poproszeni o przyprowadzenie pojazdu do ASO. W stacji serwisowej nastąpi sprawdzenie Merivy i wykonania stosownej naprawy – jeśli będzie to uzasadnione.
Źródła
|
IBRM Samar