Trzy pytania do Dominika Fijałkowskiego, dyrektora regionalnego Porsche Inter Auto

Wielomarkowość stanowi odpowiedź na szybki dostęp do oferty różnych marek w jednym miejscu. W jakim stopniu formuła wielomarkowości przynosi korzyści dilerom, producentom i klientom, czy klienci niezależnie od wybranej marki mogą liczyć na obsługę zgodnie z najwyższymi standardami, odpowiada Dominik Fijałkowski, dyrektor regionalny Porsche Inter Auto.

Redakcja: Porsche Inter Auto to przykład skutecznie prowadzonej polityki wielomarkowości. Sieć salonów należy do największych w Europie. W Polsce salony PIA obecne są już w 15 miejscach i obsługują takie marki jak Skoda, Bentley, Porsche, Lamborghini czy Volkswagen. W jakim stopniu formuła wielomarkowości przynosi korzyści producentowi i klientom?

Dominik Fijałkowski: Wielomarkowość pozwala na większą elastyczność w dostosowywaniu swojej oferty do zróżnicowanych potrzeb rynku. Oferując szeroką gamę samochodów, Porsche Inter Auto może skutecznie przyciągać klientów o zróżnicowanych preferencjach. A to z kolei zwiększa zasięg i rozpoznawalność naszej marki.

Dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w ramach jednej firmy jest także szczególnie istotny dla przedsiębiorstw szukających partnera flotowego. Taka formuła pozwala na trafne porównanie możliwości samochodów oferowanych przez różne marki i nie tylko oszczędza czas, ale również daje większe możliwości wyboru. Nasi klienci mogą w łatwy sposób skonfigurować swoje floty, wybierając pojazdy najlepiej odpowiadające ich specyficznym potrzebom, niezależnie od tego, czy szukają aut osobowych, luksusowych, czy dostawczych.

Możemy także oferować wspólne programy lojalnościowe, rabaty czy kompleksowe pakiety serwisowe, co dodatkowo zwiększa atrakcyjność oferty, zwłaszcza dla klientów biznesowych.

W jaki sposób wielomarkowość przekłada się na serwis oferowanych samochodów, zwłaszcza, że w ofercie Porsche Inter Auto są również samochody dostawcze?

Na pewno pozwala na stworzenie bardziej efektywnego i wszechstronnego zaplecza serwisowego. Salony Porsche Inter Auto są wyposażone w najnowocześniejsze urządzenia diagnostyczne i serwisowe, które są przystosowane do obsługi szerokiej gamy marek, od luksusowych aut takich jak Bentley i Lamborghini po samochody dostawcze Volkswagen.


Producenci i autoryzowane salony oferują szereg rozwiązań finansowych ułatwiających nabycie auta m.in. leasing, najem czy kredyt. Jak wygląda oferta oraz wsparcie serwisowe przygotowane przez Porsche Inter Auto dla klientów firmowych?


Posiadamy pełną paletę rozwiązań, dzięki którym oferowane przez nas samochody są jeszcze bardziej dostępne dla szerszej grupy klientów. Na szczególną uwagę zasługuje oferta serwisowa, kierowana głównie do klientów z sektora SME, czyli firm, które posiadają w swoim parku od kilku do kilkudziesięciu samochodów. Zarządzanie tego typu flotą wiąże się z wieloma wyzwaniami – najczęściej, ze względu na ograniczoną skalę brakuje w nich specjalistów, którzy mogliby w całości zająć się tym obszarem. Dlatego właśnie włączyliśmy do naszej oferty usługę zarządzania flotą w oparciu o koszty rzeczywiste, która w ostatecznym rozrachunku okazuje się dla naszych klientów o wiele bardziej atrakcyjna finansowo niż wykonywanie jej we własnym zakresie.

Dziękujemy za rozmowę.

__________________________________

Dominik Fijałkowski, związany z branżą motoryzacyjną od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Raiffeisen-leasing Polska, gdzie przez 12 lat rozwijał kompetencje menadżerskie. Następnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego dealera marki Mercedes-Benz, gdzie z powodzeniem wdrażał innowacyjne procesy sprzedażowe, flotowe oraz dział Business Development Center optymalizując w ten sposób proces obsługi klienta.

Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora regionalnego w firmie Porsche Inter Auto Polska, gdzie osiąga sukcesy w zarządzaniu poznańskimi salonami marek Audi, Skoda, VW, VW Dostawcze oraz Porsche. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedaży, posiada wysokie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, a także rozwijaniu kultury organizacyjnej.

Źródło: nowoczesnaflota.pl