TRW: więcej dla pojazdów użytkowych

TRW Automotive Aftermarket ogłosiło rozszerzenie oferty TRW Proequip, obejmujących części jakości OE do samochodów użytkowych. Wiadomość ta zbiega się w czasie z przygotowaniami do obchodów piątej rocznicy inauguracji marki Proequip, co podkreśla pozycję TRW wśród dostawców części i systemów Corner Module (układy hamulcowe, kierownicze i zawieszenia).
Nowa oferta obejmuje 117 nowych referencji, w skład których wchodzą amortyzatory, drążki kierownicze wzdłużne, drążki reakcyjne, zestawy naprawcze, łączniki drążka stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze poprzeczne, sworznie kulowe zawieszenia oraz nowe drążki reakcyjne typu V – to wszystko dla takich producentów pojazdów jak: Albion, Bredamen, DAF, DANA, Dennis, Lohr, Irizar, Iveco, Magirus-Deutz, MAN, Mercedes, Nato, Nissan, Scania, SISU, Tatra, Renault, Van Hool, VDL, Volvo i ZF Passau.
– W miarę jak przygotowujemy się do obchodów piątych urodzin marki, program TRW Proequip wciąż nabiera rozpędu. Sama oferta produktów z grupy układów kierowniczych i zawieszeń do samochodów ciężarowych wzrosła w 2012 roku o 20%, mówi Dennis Christ, Channel Marketing Manager na Europę, w dziale samochodów użytkowych TRW Automotive Aftermarket.
Program TRW Proequip ruszył w roku 2008 roku na targach Automechanika we Frankfurcie, pod hasłem ,”Nowa waga ciężka” i obejmuje części jakości OE do układów kierowniczych i zawieszeń, klocki hamulcowe, amortyzatory oraz przekładnie kierownicze. Program odnotował gwałtowny wzrost, zarówno pod względem ilości oferowanych produktów jak i dynamiki sprzedaży, szybko zyskując popularność na europejskim rynku.
– W celu zapewnienia części dla każdej klasy pojazdu, TRW zatrudnia ponad 4 000 inżynierów, naukowców i techników w 27 krajach. Nasze części pasują do samochodów osobowych, użytkowych i ciężarowych pochodzących w sumie od ponad 40 producentów. TRW Aftermarket wykorzystuje ponad 100-letnie doświadczenie w branży OE, dodaje Christ.

źródło: TRW


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997