Toyota po raz kolejny najbardziej wartościową marką motoryzacyjną

W edycji 2013 BrandFinance Auto 50 report, Toyota została po raz kolejny uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata. Począwszy od 2007 r. , koncern Toyota nieprzerwanie zajmuje 1. miejsce w tym zestawieniu.
W raporcie na 2013 rok, wartość marki Toyota wzrosła o 6%, do 26 mld USD . Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki.

W pierwszej „10” zestawienia, oprócz Toyoty znalazły się takie marki jak: Volkswagen (23,7 mld USD, AAA-), BMW (23,2 mld, AAA), Mercedes-Benz (20,3 mld, AAA-), Ford (19,6 mld, AA+), Nissan (17,6 mld, AA+), Honda (16,1 mld, AA+), Porsche (11,2 mld, AAA), Hyundai (8,7 mld, AA+) i Renault (8,4 mld USD, AA+).

źródło: Toyota
AUTOR:  WNP.PL (AG)


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997