Tata Nano to obecnie najtańszy samochód świata. Okazuje się jednak, że jego cena jest tak niska, iż zniechęca potencjalnych klientów do zakupu tego pojazdu.
W ostatnich latach sprzedaż Taty Nano spada. W marcu, nawet w rodzimych Indiach na zakup tego pojazdu zdecydowało się o 86% mniej osób, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Indyjski producent zamierza podjąć działania, które odwrócą ten niekorzystny trend.
Jak wynika z analiz rynku, osoby przesiadające się z rowerów lub motorowerów oczekują czegoś więcej, niż auto z jedynie podstawowym wyposażeniem. Chcą „pełnowartościowego” samochodu. Dlatego też Tata chce, by nowa generacja Nano, która powinna zadebiutować pod koniec 2013 roku, była znacznie bardziej luksusowa od pojazdu oferowanego dotychczas.
Wraz z wyposażeniem, zwiększy się także cena auta. Pod względem stylistyki, nowe Nano ma nawiązywać do prototypu Pixel, zaprezentowanego w 2012 roku w Genewie.
Motofakty.pl, Autor: (pp)