Aż 408 nowych samochodów Porsche zarejestrowano w Polsce od początku stycznia do końca czerwca. Względem analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to ponad 78-proc. wzrost wolumenu.
Cayenne, najpopularniejsze w gamie marki, znalazło natomiast 192 nabywców (+47,7%), a Panamera – 70 (+66,7%). Zbliżony do czołówki wynik uzyskała też kultowa 911-ka, która w pierwszym półroczu trafiła w ręce 65 polskich klientów (+41,3%).
Rekordowy poziom rejestracji w pierwszym półroczu pozwolił Porsche na zwiększenie udziału w segmencie premium do 2,43% (analogiczny okres 2013: 1,84%).
Warto przypomnieć, że niedawno producent z Zuffenhausen wprowadził stały cennik swoich modeli w złotówkach. W rezultacie nabywcy nad Wisłą mają pewność, że cena ich nowego Porsche w momencie zamówienia i odbioru będzie taka sama (nie podlega już bowiem wahaniom kursu euro).