Sprzedaż aut elektrycznych Renault znajduje się na poziomie niższym od oczekiwanego. W związku z tym, francuski koncern zamierza podjąć nową strategię marketingową zachęcającą do zakupu tych pojazdów – informuje „autocar.co.uk”.
– „Naszym zadaniem jest przedstawienie potencjalnym klientom zysków, jakie mogą mieć korzystając z takich pojazdów. Uważam, że część osób wymyśla ograniczenia dotyczące aut elektrycznych, które w rzeczywistości nie mają miejsca” – powiedział Stephen Norman, szef marketingu Renault-Nissan.
Choć koncern Renault jest liderem na europejskim rynku pod względem sprzedaży samochodów elektrycznych, to Francuzi nie są zadowoleni z rezultatów w skali globalnej. Producent wiąże największe nadzieje z całkowicie nowym modelem Zoe, który trafi na rynek w 2013 roku. – „Ludzie nie kupują aut elektrycznych wyłącznie ze względu na ciszę, jaką oferują. Muszą także sprawiać im radość z jazdy, a Zoe właśnie takie jest” – dodał Norman.
Motofakty.pl, Autor: (pp) źródło: autocar.co.uk