Będąc jednym z pierwszych producentów samochodów, który udostępnił ChatGPT w swoich
modelach podczas prowadzonej na szeorką skalę fazy pilotażowej, PEUGEOT wprowadza teraz sztuczną inteligencję jako standard w całej swojej gamie. Zintegrowany z kultowym iCockpit® i aktywowany za pomocą asystenta głosowego „OK PEUGEOT”, ChatGPT może odpowiedzieć na każde pytanie i oferuje niespotykany dotąd poziom usług.
ALLURE: PEUGEOT oferuje teraz mnóstwo zalet sztucznej inteligencji we wszystkich
modelach posiadających funkcję poleceń głosowych
EMOTION: dzięki ChatGPT, PEUGEOT i-Cockpit® przenosi przyjemność z jazdy i moc
odkrywania wiedzy na wyższy poziom
EXCELLENCE: PEUGEOT był jednym z pierwszych producentów oferujących ChatGPT w
swoich pojazdach
Główny gracz w dziedzinie innowacji
PEUGEOT jest kluczowym graczem w dziedzinie innowacji i pionierem w rozwoju sztucznej
inteligencji do użytku zarówno dla kierowców, jak i pasażerów. Po przetestowaniu funkcji
ChatGPT podczas zakończonej sukcesem fazy pilotażowej przeprowadzonej na początku tego
roku, w której wzięło udział ponad 10 000 klientów, PEUGEOT wprowadza teraz generatywną
sztuczną inteligencję jako standard we wszystkich swoich modelach.
PEUGEOT wprowadza ChatGPT* do wszystkich swoich najnowszych model wyposażonych w funkcję poleceń głosowych. Należą do nich: Nowy 208, Nowy 2008, Nowy 308, Nowy 308 SW, Nowy 408, Nowy 508, Nowy 508 SW, Nowy RIFTER, Nowy TRAVELLER, Nowy PARTNER, Nowy EXPERT, a Nowy 3008 i Nowy 5008 dołączą do końca roku.
Sztuczna inteligencja ChatGPT jest zintegrowana ze wszystkimi wyżej wymienionymi
modelami PEUGEOT i zostanie wdrożona na 17 rynkach w 12 różnych językach w całej
Europie. Począwszy od dziś, na głównych rynkach europejskich marki, takich jak Niemcy, Austria,
Hiszpania, Francja, Włochy, Portugalia, Wielka Brytania, ChatGPT będzie dostępny zarówno
dla nowych pojazdów, jak i dla aktualnych już klientów, którzy będą mieć dostęp do funkcji w
trybie over the air, bez konieczności odwiedzania dealera.
Do końca lipca do tego grona dołączą: Dania, Irlandia, Norwegia, Szwecja, Szwajcaria, Belgia,
Luksemburg, Holandia, Polska i Czechy. ChatGPT jest dostępny jako część pakietu Connect Plus lub dla klientów, którzy zakupili swoje samochody przed jego wprowadzeniem, jako funkcja na żądanie**.
Prosty i intuicyjny dostęp do ChatGPT za pomocą PEUGEOT i-Cockpit® Zintegrowana teraz z PEUGEOT i-Cockpit® generatywna sztuczna inteligencja ChatGPT, opracowana przez firmę OpenAI, to technologia, która korzysta z ogromnej ilości danych, aby zapewnić użytkownikom wyselekcjonowane, precyzyjne i zwięzłe odpowiedzi. Interakcja z ChatGPT jest bardzo prosta za pośrednictwem pokładowego asystenta
głosowego PEUGEOT i-Cockpit®. Wystarczy powiedzieć „OK PEUGEOT” i zadać pytanie, a ChatGPT zacznie działać…
PEUGEOT Communications Department 2-10, boulevard de l’Europe – 78300 POISSY, FRANCE PRESS RELEASE
Praktyczna pomoc lub rozrywka, aby każda podróż była jeszcze przyjemniejsza ChatGPT jest w stanie odpowiedzieć na szeroki zakres pytań, od prostych do złożonych, i może wdać się w rozmowę. Na przykład, po przyjeździe do jakiegoś miasta można poprosić o wskazanie zabytków, które należy odwiedzić, opowiedzenie o historii tych miejsc, a następnie, system nawigacji samochodu może nawet poprowadzić użytkownika do tego wskazanego punktu. ChatGPT nie tylko odpowiada na pytania, lecz oferuje znacznie więcej. Czy Twoje dzieci nudzą się podczas długiej podróży? Poproś ChatGPT o wymyślenie quizu na temat, który ich fascynuje… W ciągu kilku sekund sztuczna inteligencja zapewni Ci rozrywkę na długie godziny podróży! Wprowadzając sztuczną inteligencję ChatGPT do swoich samochodów, marka PEUGEOT rewolucjonizuje swojego asystenta głosowego, umożliwiając odpowiedź na każde pytanie na dowolny temat, w sposób interaktywny, płynny i intuicyjny.
Źródło: Stellantis