Nowy salon Mazdy we Wrocławiu

Firma Mirosław Wróbel Sp. z o.o. podpisała 20 czerwca list intencyjny z Mazda Mazda Motor Poland. W ramach tego porozumienia powstanie nowy salon i serwis japońskiej marki na terenie aglomeracji wrocławskiej, a konkretnie w motoryzacyjnym centrum w Długołęce.

Mazda może zaliczyć ostatnie lata do bardzo udanych. W niezależnym badaniu satysfakcji dealerów samochodów ze współpracy z importerami z 2015 r., marka po raz drugi z rzędu zajęła 1. miejsce i równolegle jest najbardziej pożądaną autoryzacją w branży.

Grupa Wróbel oprócz kilku salonów Mercedesa w całej Polsce posiada dwa oddziały Mazdy: w Opolu i Lubinie. Konsekwentny rozwój sieci dealerskiej jest bardzo ważnym elementem strategii rozwoju firmy, co wielokrotnie podkreślał Michał Łuczak, prezes Grupy Wróbel.

Salon będzie spełniał najnowsze założenia japońskiego producenta: miejsca przeznaczone na ekspozycję 9 samochodów, 8 stanowisk naprawczych i 2 punkty wydań. Miejsce będzie też przystosowane do prowadzenia sprzedaży samochodów używanych. To wszystko na powierzchni ponad 2 tys. m kw. W nowym obiekcie zatrudnienie znajdzie 30 osób.

Aktualnie inwestor jest na etapie wyboru projektanta i uzyskiwania pozwoleń formalnych. Pewne jest, że salon powstanie przy ulicy Wrocławskiej, w Długołęce pod Wrocławiem. Start operacyjny nowego salonu jest przewidziany na IV kwartał 2017 r.

Jesienią tego roku, Grupa Wróbel zakończy budowę swojej nowej, głównej siedziby we Wrocławiu przy ul. Granicznej.

motogazeta.mojeauto.pl, Sebastian Kościółek