Mija rok odkąd CUPRA zyskała własną tożsamość i stała się niezależną marką. Z tej okazji hiszpański producent zaprezentuje pierwszy pojazd koncepcyjny, który w pełni oddaje wizję CUPRA i kierunek, w jakim będzie ona podążać. Już 22 lutego poznamy samochód, który ma łączyć w sobie wyjątkowy design i zapowiedź niepowtarzalnych wrażeń z jazdy.
W lutym 2018 roku SEAT zdecydował się na wyodrębnienie marki CUPRA – dotychczas najwyższej wersji wyposażenia. Wartości nowej marki – wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi – zyskały zupełnie nowy wymiar. Pierwszym modelem, który zapoczątkował erę CUPRA, był SUV Ateca. Teraz, w pierwsze urodziny marki, poznamy pierwszy koncepcyjny samochód zaprojektowany w całości jako CUPRA.
– Ten projekt jest syntezą tego, co wyraża sobą CUPRA. Unikalny styl i wyrazista linia pojazdu w połączeniu z osiągami pokazują wielką energię, dzięki której chcemy i możemy rozwijać nową generację samochodów – mówi Wayne Griffiths, Dyrektor Generalny CUPRA.
Dynamiczny concept car połączy w sobie doskonałe osiągi i najlepsze cechy SUV-a. Wprowadzi wyrafinowany design i najwyższą jakość do kluczowego segmentu, w którym Klienci wciąż czekają na wyróżniający się designem pojazd. Pierwsza prezentacja modelu odbędzie się już 22 lutego 2019 roku.
CUPRA to elitarna marka dla wyjątkowych ludzi. Zaprojektowana, by urzec tych, którzy poszukują takich wartości, jak: wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi. Nadszedł czas, aby miłośnicy motoryzacji odkryli nowy wymiar aut, które spełnią ich oczekiwania. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych modeli, CUPRA będzie dbała o sportowego ducha i wyścigowe tradycje, startując w serii TCR. CUPRA zyskuje własną tożsamość i jest gotowa, by podbić serca nowej grupy entuzjastów, korzystając z sieci ponad 280 specjalnie wybranych dealerów SEAT-a w całej Europie.
Źródło: www.mototarget.pl