Międzynarodowe Badanie Cenowe Global Pricing Study 2016

Szanowni Państwo

Mamy przyjemność poinformować, że Simon-Kucher & Partners rozpoczyna kolejną edycję Międzynarodowego Badania Cenowego Global Pricing Study 2016.

Badanie jest inicjatywą przeprowadzaną cyklicznie wśród top-menedżerów w 40 krajach świata przez Simon-Kucher & Partners przy wsparciu prestiżowych organizacji biznesowych.        W tym roku badanie wspierane jest przez Harvard Business Review Polska wraz z ICAN Research oraz Professional Pricing Society.

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w międzynarodowej inicjatywie Global Pricing Study 2016 i do wypełnienia badania, dostępnego w języku polskim online:
http://studies.simon-kucher.com/CENTRAL/GPS2016/PL/login.html

Celem Global Pricing Study 2016 jest diagnoza wyzwań i trendów w obszarze polityki cenowej  firm zarówno lokalnie (na poziomie kraju), jak i globalnie. Badanie odpowie nam na pytania dotyczące m.in. poziomu presji cenowej na różnych rynkach i branżach, efektywności firm we wdrażaniu podwyżek cen czy generowaniu wyższych marż, a także szans i wyzwań, jakich firmy doszukują się w procesach digitalizacji swojego biznesu. Wiedza zgromadzona podczas badania, opracowana przez Simon-Kucher & Partners i przekazana uczestnikom, pozwoli firmom efektywnie ocenić potencjał dalszego wzrostu i rozwoju biznesu w obszarze rentowności i zyskowności nawet na bardzo konkurencyjnych rynkach.

Wypełnienie ankiety zajmuje około 10 minut. Zapewniamy, że wszystkie odpowiedzi pozostaną anonimowe, a w badaniu zachowane są wszystkie standardy poufności.

W zamian za poświęcony na wypełnienie kwestionariusza badania czas oferujemy Państwu:
1.    Przesłanie elektronicznej wersji raportu podsumowującego tegoroczne badanie (maj 2016).
2.    Uczestnicy badania zostaną zaproszeni na elitarne spotkanie, na którym zaprezentujemy jego szczegółowe wyniki wraz z wnioskami i rekomendacjami dla firm (jesień 2016).
3.    Ponadto, na Państwa życzenie, przygotujemy analizę wyników Państwa firmy na tle pozostałych uczestników badania.
W załączeniu dołączamy informacje o Simon-Kucher & Partners oraz o badaniu.

Zapraszamy do udziału w badaniu

http://studies.simon-kucher.com/CENTRAL/GPS2016/PL/login.html

więcej informacji Simon-Kucher_Global Pricing Study 2016