Konkurs marki Volkswagen „Dealer roku 2020” rozstrzygnięty

 
 

 

zwycięzcą konkursu w głównej kategorii „Dealer Roku” został Motorpol Wrocław, drugie miejsce zajął dealer z Zielonej Góry – Świtoń-Paczkowski, trzecią lokatę zajął Carsed Siedlce

 

w kategoriach dodatkowych „Sprzedaż” i „Jakość”, zwycięstwo odniósł dealer Świtoń-Paczkowski z Zielonej Góry

 

w kategorii „Serwis”, najlepszy okazał się partner serwisowy Gall-ICM z Wrocławia

 

Marka Volkswagen w Polsce kolejny raz wyłoniła laureatów corocznego konkursu „Dealer roku”, nagradzając także najwyżej ocenianych partnerów serwisowych. Aby zasłużyć na tytuł Dealera Roku, należy świetnie wypaść nie tylko we konkursowych kategoriach, ale również przygotować prezentację, podlegającą ocenie przez przedstawicieli marki.

Wyniki konkursu właśnie zostały ogłoszone: zwycięzcą głównej kategorii został dealer Motorpol Wrocław (na kolejnych lokatach uplasowali się: Świtoń-Paczkowski z Zielonej Góry oraz Carsed Siedlce). W kategoriach dodatkowych („Sprzedaż” i „Jakość”) nagrodzony został dealer Świtoń-Paczkowski z Zielonej Góry (zdobywając tym samym aż trzy wyróżnienia w całym konkursie), a mianem najlepszego partnera serwisowego w 2020 roku może poszczycić się Gall-ICM z Wrocławia.

„Gratuluję wszystkim zwycięzcom jak i pozostałym dealerom oraz partnerom serwisowym, w którzy w niezwykle wymagającym 2020 roku włożyli mnóstwo pracy w zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług. Zaangażowanie, entuzjazm w realizacji ambitnych założeń – to aspekty warte docenienia. Po naszej sieci dealerskiej widać gotowość do szukania innowacyjnych rozwiązań i stawiania czoła nawet najtrudniejszym wyzwaniom” – powiedział Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen.

 
 

O marce Volkswagen:
Marka Volkswagen Samochody Osobowe jest obecna na ponad 150 rynkach na całym świecie, produkując samochody w ponad 50 fabrykach. Volkswagen konsekwentnie napędza zamiany w świecie motoryzacji, stawiając na rozwój gamy aut elektrycznych z rewolucyjnej rodziny ID. W ramach strategii „Way To Zero”, marka zmierza do osiągnięcia pełnej neutralności węglowej w 2050 roku.