BMW nie może narzekać na sprzedaż swoich samochodów. Każda z marek koncernu odnotowała w listopadzie wzrost sprzedaży i cały rok 2014 kończy z sukcesem.
Główni konkurenci, czyli Audi oraz Mercedes już chwalili się swoimi słupkami sprzedaży. Teraz przyszła kolej na BMW i jego rekordowy listopad w historii firmy – Bawarczycy sprzedali 158 953 samochody w ubiegłym miesiącu, co jest wzrostem o 7,6% wobec roku 2013.
Całkowita sprzedaż BMW Group do tej pory przekroczyła w 2014 roku 1 900 000 egzemplarzy i jest o ponad 7% lepsza niż rok temu. Niemały wkład w taki wynik ma ogromna popularność marki Mini, która odnotowała progres sprzedażowy o 16,7% w stosunku do listopada 2013. Z ciepłym przyjęciem na światowych rynkach przyjęły się także modele BMW serii 4, X4 oraz 2 Active Tourer oraz ekologiczne i3 i i8. Wzrost sprzedaży odczuły także salony sprzedające motocykle BMW (7% w porównaniu do 2013 roku).
źródło: Newspress
mojeauto.pl