Jeden z najpopularniejszych sloganów reklamowych ostatnich lat odchodzi do lamusa. Jak informuje agencja „Reuters”, Volkswagen rezygnuje właśnie z promowania swoich pojazdów hasłem „Das Auto”.
Decyzja o rezygnacji z promowanego od 2007 roku sloganu zapadła w zeszłym tygodniu na posiedzeniu dwóch tysięcy menedżerów niemieckiej marki.
Zmiana to kolejne z następstw afery związanej z zaniżaniem rzeczywistego poziomu emisji spalin. Zdaniem części menedżerów hasło „Das Auto” może być w tym kontekście postrzegane, jako „pretensjonalne” i kojarzyć się z „absolutyzmem”. Pierwotnie „Das Auto” wyrażać miało dążenie Volkswagena do stania się liderem technologicznym w budowie nowych pojazdów.
Firma stopniowo wycofywać się będzie z promowanego przez lat hasła. Zamiast niego w reklamach pojawi się nowe brzmiące – po prostu – „Volkswagen”. Ma to być prosty przekaz trafiający do szerszej grupy odbiorców, którego nie trzeba będzie przekładać na inne języki.
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-der-szwindel-zabil-das-auto,nId,1944107#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox