Delphi Technologies oddzielną firmą

Od wtorku firma Delphi Technologies jest niezależnym przedsiębiorstwem o wartości 4,5 miliarda USD. Nowa firma, wydzielona ze struktur Delphi Automotive, będzie odpowiedzialna m.in. za zaawansowane układy napędowe pojazdów poprzez opracowanie rozwiązań z zakresu systemów spalania, elektryfikacji i oprogramowania oraz układów sterowania dla koncernów samochodowych i klientów rynku części zamiennych.

– Posiadamy niezwykle dobrą pozycję, aby wspierać naszych klientów na całym świecie w spełnianiu zaostrzających się wymogów prawnych w zakresie oszczędności paliwa i emisji spalin – powiedział Liam Butterworth, nowo mianowany dyrektor naczelny Delphi Technologies. – Obieramy drogę prowadzącą do pełnej elektryfikacji dzięki naszej kompleksowej ofercie rozwiązań technologicznych. Dysponujemy historią osiągnięć, z najlepszą w klasie strukturą kosztów i wyrównaną pod względem geograficznym produkcją z 20 zakładami produkcyjnymi i 12 centrami technicznymi na 3 kontynentach.

Podział zakładał oddzielenie Delphi Technologies od Delphi Automotive, które stało się Aptiv (APTV), przedsiębiorstwem zajmującym się elektroniką motoryzacyjną i zaawansowanymi technologiami bezpieczeństwa.

5 tysięcy inżynierów Delphi Technologies skoncentruje się na rozwiązaniach dedykowanych dla pojazdów elektrycznych oraz silników spalinowych zarówno dla rynku samochodów osobowych i pojazdów komercyjnych, równocześnie spełniając przyszłe wymogi dotyczące napraw pojazdów poprzez rozbudowaną globalną sieć w segmencie części zamiennych.

– Pomimo trwających ostatnio dyskusji na temat przyszłości silnika spalinowego, eksperci rynkowi przewidują, że około 95% pojazdów na drogach wciąż będzie wyposażonych w takie silniki w roku 2025, aczkolwiek ze wzrostem stopnia elektryzacji – powiedział Butterworth. – Oznacza to, że mamy możliwość dokonania znaczących zmian w wydajności pojazdów na drodze do całkowicie elektrycznego rynku. Kontynuujemy wprowadzanie innowacji na tym polu, co będzie obejmowało pojazdy elektryczne z systemami zarówno gazowymi, jak i elektrycznymi, takie jak rozwiązania łagodnej hybrydy.

Delphi Technologies ma możliwości, by sprostać zaostrzanym przepisom dotyczącym rynku motoryzacyjnego, włączając wymóg redukcji emisji CO2 i kluczowych substancji toksycznych między 2005 a 2021r.; odpowiednio o 40% i 60%.

– Nasze ukierunkowanie na osiągi pojazdów w tych obszarach przechodzi na działalność w dziedzinie usług na rynku części zamiennych i będzie miało kluczową rolę w naprawach pojazdów z uwzględnieniem przyszłych regulacji – powiedział Butterworth. – Zespół ds. rynku części zamiennych będzie posiadał wyłączny dostęp do zespołów inżynierskich tworzących tę technologię, co da mu wyraźną przewagę rynkową.

Delphi Technologies posiada zrównoważoną strukturę przychodów, najlepszą w swojej klasie strukturę kosztów i doświadczone kierownictwo. Butterworth prowadził segment Powertrain od roku 2014 i obecnie przejmuje stery nowo utworzonej firmy z ponad 20 tysiącami pracowników, którzy przeniosą swoje najwyższe w branży umiejętności i wiedzę do sprawnego i wrażliwego środowiska ukierunkowanego na zaspokojenie potrzeb rynku i swoich klientów.

Delphi Technologies zaprezentuje swoją nową markę podczas Targów Consumer Electronics Show (CES) w styczniu 2018 r.

Źródło: www.autoexpert.pl