Marka Opel chce wykorzystać doświadczenia, jakie zebrano w związku z produkcją miejskiego modelu Adam w niemieckim Eisenach, również w innych zakładach należących do koncernu.
Jak mówi Stefan Fesser, szef fabryki w Eisenach, trend w produkcji samochodów idzie w kierunku personalizacji, a to musi oznaczać wszechstronność. Menadżer dodaje, że innowacyjny potencjał, jakim wykazali się pracownicy firmy, jest nie do przecenienia.
W roku ubiegłym przeznaczono w fazie wdrażania produkcji seryjnej modelu około 7 300 godzin na szkolenia techniczne związane z nowymi urządzeniami, technologiami oraz z całą koncepcją logistyczną programu.
Opel Cascada/Opel Adam galeria zdjęć
W gamie modelu Opel Adam do wyboru jest łącznie ponad 61 000 wersji nadwozia oraz niemal 82 000 wariantów wystroju wnętrza, od bogatego wyboru kolorów i felg po specjalne detale takie jak wygląd zagłówków.
Opel zainwestował w zakład w Eisenach około 190 mln EUR, aby uruchomić w nim drugą – obok tej, na której powstaje Corsa – linię produkcyjną.
Źródła, Automobilwoche
IBRM Samar, Autor Rafał Żaglewski