AutoEvent jest corocznym spotkaniem przedstawicieli przemysłu motoryzacyjnego. To również rozmowy formalne i nieformalne, wystawa towarzysząca, szereg wydarzeń o charakterze integracyjnym i rozrywkowym czy też, tak istotne dla biznesu, rozmowy kooperacyjne B2B.
Jednak AutoEvent (www.autoevent.pl)
to przede wszystkim zastrzyk wiedzy i informacji o tym, co się dzieje w
sektorze automotive zarówno
w Polsce oraz na rynkach światowych. To zamknięte spotkanie jest doskonałą
okazją do skonsultowania, przedyskutowania tego, co jest przedmiotem referatów
i paneli dyskusyjnych na sali plenarnej. Dlatego organizator, Polska Izba
Motoryzacji (www.pim.pl),
tak duży nacisk kładzie właśnie na część konferencyjną. Nie tylko z resztą w
obszarze zagadnień stricte dotyczących biznesu, w tym produkcji ale również na
tematykę pochodną, która ma znaczenie dla ludzi i firm z tej gałęzi gospodarki.
Tegoroczny AutoEvent zaczynamy wykładem motywacyjnym
o tytule: „Niemożliwe – to tylko wymówka – jak przekraczać własne granice w życiu i w biznesie” w wykonaniu Jana Meli, polskiego podróżnika i działacza społecznego Fundacji Poza Horyzonty. Człowiek ten, dzięki sile woli, ale i mimo chwilowych zwątpień zapewne, własne granice przekroczył – swego ciała i psychiki. Z pewnością nie jednemu
z nas, ten przykład motywacji przyda się i w życiu zawodowym, ale
i prywatnym być może też.
Z kolei Grzegorz Gałczyński, Menedżer ds. Branż Strategicznych w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, przedstawi zebranym możliwości inwestycyjne, w tym popyt na kooperację z firmami z Polski na rynkach światowych. Opowie o doświadczeniach PAIH i celach misji gospodarczych.
Wśród tematów i prelegentów istotne są również:
– Trendy i wyzwania komercyjne w motoryzacji. Jak pricing może poprawić rentowność biznesu – w wykonaniu Artura Staniec, Dyrektora Zarządzającego Simon-Kucher & Partners.
– System APS firmy Siemens, jako cyfrowe narzędzie do harmonogramowania produkcji w środowisku nieoczekiwanej zmienności. Prelegent: Jacek Mechecki, Portfolio Development Executive w Siemens Industry Software Sp. z o.o..
– Jak być „Lean&Flexible” dla zrobotyzowanych i ręcznych stacji montażowych, o czym opowie Jacek Taczała, Automotive Coordinator Mitsubishi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.) Polish Branch.
– Innowacja inspirowana zrównoważonym rozwojem 3M w wykonaniu Kristof’a Peerens, Menadżera R&D 3M w regionie EMEA.
– Ile zaoszczędzisz dzięki wdrożeniu rozwiązań klasy EDI – referat Alesandro Poma z DATA INTERCHANGE.
Oraz Nowoczesny magazyn. Automatyzacja, nowe technologie. Czy to przyszłość, czy już teraźniejszość? w referacie Michała Brzozowskiego, Członka Zarządu w Metroplan Polska Sp. z o.o.
Uczestnikami corocznego AutoEventu są przedstawiciele firm dostarczających części i komponenty do produkcji nowych samochodów, czyli: TIER1, TIER2, TIER3 oraz OEM. W gronie uczestników są także firmy zajmujące się produkcją/ dostarczaniem materiałów i fabrykatów, maszyn, urządzeń, narzędzi, robotów, automatyki i oprogramowania dla przemysłu.
W tym roku partnerzy i sponsorzy AutoEvent to m.in.:
Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Klaster Silesia Automotive, Data Interchange, Noyen, Goodman, 3M, Exact Systems, Miasto Częstochowa, BSI, Siemens PLM Software, Personnel Service, CAT LC Polska, Kuehne+Nagel, Simon-Kucher & Partners, Metroplan Polska, Mitsubishi Electric Europe B.V.
Główne bloki tematyczne to:
• Logistyka i magazynowanie
• Reakcja rynku na BREXIT
• Automatyzacja i robotyzacja
- Industry 4.0: inżynieria, informatyka, marketing, logistyka, zarządzanie
- Planowanie i zarządzanie produkcją
- Elektromobilność
- Edukacja przyszłości
Więcej na: www.autoevent.pl a przede wszystkim w czerwcu, w dniach 12-14 w Rawie Mazowieckiej w Hotelu OSSA. Ciebie też tam nie może zabraknąć! Będą niemal wszyscy.