Wg wyników badania BrandTrust Resilienz Index oceniającego cykl żywotności wiodących marek, Audi wykazuje się najwyższym wśród niemieckich marek samochodowych potencjałem na przyszłość. Od ostatniego badania, które odbyło się w roku 2015, cztery pierścienie o jedno miejsce poprawiły swój wynik, detronizując na miejscu lidera markę Tesla.
– Pierwsze miejsce w badaniu BrandTrust Resilienz Index wśród niemieckich marek samochodowych
– Audi awansuje w zestawieniu łącznym, doskonaląc prawie wszystkie kryteria badania
– Techniki przyszłości w nowym Audi A8 i Audi e-tron
Indeks BrandTrust Resilienz ocenia cykl żywotności i potencjał przyszłości marek samochodowych w Niemczech. Opiera się na reprezentatywnym badaniu BrandTrust – firmy doradzającej w zakresie rozwoju marek i zarządzania. Za kryteria oceny służy dziesięć tzw. wskaźników żywotności, w tym zdolność do dopasowywania się i społeczne znaczenie danej marki, zdolność do wyznaczanie trendów, doświadczanie marki przez klientów oraz ich przywiązanie.
Ankietowani w prawie wszystkich kategoriach ocenili Audi lepiej niż dwa lata temu. Wg autorów badania, czynnikami warunkującymi sukces Audi są doskonałe produkty, przejrzyste pozycjonowanie i gwarantujące wiele emocji doświadczanie marki.
Audi konsekwentnie pracuje nad mobilnością przyszłości. Nowe Audi A8 to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód stworzony z myślą o autonomicznej jeździe, natomiast w ubiegłym tygodniu na Międzynarodowej Wystawie Samochodowej we Frankfurcie, koncern z Ingolstadt zaprezentował koncepcyjne Audi Aicon – swoją ideę w pełni autonomicznie jeżdżącego samochodu przyszłości.
W erę aut z wyłącznie elektrycznym napędem, koncern wkroczy w przyszłym roku. Wdroży wtedy do produkcji model Audi e-tron. Do roku 2025, Audi planuje posiadać w ofercie ponad 20 samochodów elektrycznych i hybryd typu plug-in – we wszystkich segmentach i koncepcjach. Co trzecie sprzedawane Audi powinno już wtedy posiadać napęd elektryczny.
Źródło: www.mototarget.pl