Audi nagrodzone przez Obserwatorium Rynku Paliw Alternatywnych

Static photo, Color: Antigua blue

– Nagroda dla Audi przyznana podczas kongresu elektromobilności MOVE Mobility & Vehicles odbywającego się w ramach Poznań Motor Show 2019
– Cztery pierścienie wyróżnione za najbardziej aktywną kampanię reklamową promującą elektromobilność na polskim rynku
Poznań, 29 marca 2019 r. Podczas odbywającego się w Poznaniu kongresu elektromobilności MOVE Mobility & Vehicles, który ma miejsce w ramach Poznań Motor Show 2019, Audi wyróżnione zostało nagrodą dla „Marki najbardziej aktywnej reklamowo w obszarze elektromobilności w Polsce, której kampanie wpływają na rozwój całej branży”. Nagrody Obserwatorium Rynku Paliw Alternatywnych ORPA.PL przyznawane są podmiotom z branży elektromobilności, najbardziej zaangażowanym w promocję zrównoważonego transportu w Polsce.
MOVE to wyjątkowe forum ekspertów z całego łańcucha wartości nowej mobilności, które Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych współorganizuje z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Bierze w nim udział 500 uczestników, 100 mówców, 20 wystawców w ramach strefy expo i zorganizowanych jest tam pięć ścieżek tematycznych. Wręczenie prestiżowych nagród organizacji jest jednym z najważniejszych momentów kongresu. W tym roku jedno z wyróżnień przypadło marce Audi.

„Elektromobilność to kierunek, w którym zmierza Audi. To nasza strategiczna droga. Bardzo się cieszymy, że Obserwatorium Rynku Paliw Alternatywnych doceniło nasze działania reklamowe i marketingowe w tym obszarze” – mówi Jadwiga Borowińska, PR Manager Audi. „Na rynku jest już nasz najnowszy model elektryczny Audi e-tron, a podczas PMS 2019 zaprezentowaliśmy kolejne trzy samochody koncepcyjne. Do roku 2025, Audi na najważniejszych światowych rynkach oferować będzie aż dwanaście modeli z w pełni elektrycznym napędem, co powinno stanowić około jednej trzeciej wolumenu sprzedaży naszego koncernu.”

Nagrodami ORPA.PL wyróżniane są marki i przedsiębiorstwa prowadzące najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe, budujące świadomość społeczną w obszarze pojazdów elektrycznych. Laureatów wyróżnień wskazują subskrybenci ORPA.PL oraz respondenci ogólnopolskiego badania opinii: polscy kierowcy oraz entuzjaści motoryzacji i nowoczesnych technologii w transporcie.