Zarząd Opla ma powody do radości. Nowy model – Adam – mający rywalizować m.im. z Mini – spotkał się z ciepłym przyjęciem klientów.
Ambicją fimry jest, by na drodze nie dało się spotkać dwóch takich samych Opli Adam
Auto, które zadebiutowało w czasie salonu motoryzacyjnego w Paryżu rozpoczęło swoją rynkową karierę 19 stycznia bieżącego roku. W niespełna dwa tygodnie od tej daty, dealerzy Opla przyjęli już 20 tysięcy zamówień na ten model.
Największym zainteresowaniem samochód cieszy się na niemieckim rynku. Model oferowany jest w trzech wersjach silnikowych. Klienci mają do wyboru 1,2-litrowy motor o mocy 70 KM lub większą jednostkę o pojemności 1,4 l oferowaną w dwóch wariantach mocy: 87 KM i 100 KM.
Adam to pierwszy samochód ze stajni Opla, który oferuje tak rozbudowane możliwości personalizacji. Klient może zdecydować się na jedną z 61 tys. (!) konfiguracji karoserii (różne dekory, kształty felg i pakiety) a także wybierać spośród 82 tys. wariantów wykończenia wnętrza.
INTERIA.PL