Honda Motor Europe opublikowała europejski raport dotyczący stanu środowiska „European Environmental Report 2016”, który podsumowuje inicjatywy Hondy z zakresu ochrony środowiska, przeprowadzone w Europie w ubiegłym roku podatkowym
Publikacja raportu „European Environmental Report 2016” to jedno z narzędzi komunikacyjnych Hondy służące gromadzeniu opinii szerokiego grona zewnętrznych podmiotów na temat praktyk firmy z zakresu ochrony środowiska.
„European Environmental Report 2016” jest już piątym raportem dotyczącym stanu środowiska w Europie. Pokrywa on wszystkie działania kontrolowane przez Zarząd ds. działań w regionie Europy, w którym Honda odgrywa istotną rolę.
Raport dotyczy działalności firmy w zakresie produkcji i sprzedaży samochodów, motocykli, maszyn i urządzeń oraz podzespołów. Podsumowuje on dane z fabryk Hondy, krajowych biur sprzedaży, centrów logistycznych, regionalnych biur badawczo-rozwojowych oraz należącej do Hondy sieci dealerskiej.
Raport zawiera także przegląd globalnego planu Hondy dot. ochrony środowiska oraz wyniki dotyczące jego realizacji, co daje czytelnikowi wgląd w regionalne informacje w kontekście globalnym. Niniejsze informacje pochodzą z opublikowanego w czerwcu raportu o strategii zrównoważonego rozwoju „Honda Sustainability Report 2016”.
Główne tematy poruszane w tegorocznym raporcie europejskim:
– Wprowadzenie opracowanego przez Hondę samochodu na ogniwa paliwowe nowej generacji – modelu Clarity Fuel Cell. Clarity Fuel Cell jest pierwszym na świecie produkcyjnym, pięcioosobowym autem typu FCV, posiadającym pod maską zarówno stos ogniw paliwowych jak i układ napędowy.
– Certyfikat ISO50001 dla flagowej, europejskiej fabryki Hondy, produkującej samochody – Honda of the UK Manufacturing Ltd. Ta międzynarodowa norma wyznaczająca globalnie uznane najlepsze praktyki w zakresie zarządzania energią – obowiązująca po raz pierwszy w Hondzie – demonstruje najwyższe standardy zakładu w dążeniu do wydajnego wykorzystywania energii i redukcji emisji CO2.
– Dalsze obniżanie emisji CO2 w gamie samochodów Hondy. Osiągnięte zostało dzięki sukcesowi wydajnego silnika 1,6 i-DTEC stosowanego w modelach Civic, Civic Tourer, CR-V i HR-V.
– Dalsze obniżanie emisji CO2 w działaniach produkcyjnych, logistycznych, sprzedażowych i serwisowych Hondy. Poprzez zwiększenie wykorzystania bezemisyjnych lub niskoemisyjnych źródeł oraz dążenie do lepszego wykorzystania zasobów energetycznych, Honda obniżyła emisję CO2 w działaniach produkcyjnych, logistycznych, sprzedażowych i serwisowych.
Treść dokumentu „European Environmental Report 2016” dostępna jest pod poniższym linkiem.
Źródło: www.mototarget.pl