• W listopadzie 2016 r. liczba rejestracji nowych Volkswagenów w Polsce wzrosła o ponad 22 procent w porównaniu z listopadem ubiegłego roku
• Od stycznia do listopada z salonów wyjechało 37.890 nowych Volkswagenów, czyli o 22 procent więcej niż przed rokiem
• Liderami sprzedaży Volkswagena pozostają Golf i Passat, które plasują się w TOP10 najpopularniejszych modeli w Polsce
W listopadzie zarejestrowano w Polsce 4.143 nowe, osobowe Volkswageny, o 22,32 procent więcej niż w listopadzie 2015 roku. W okresie od stycznia do końca listopada bieżącego roku 37.890 szt., o 1.685 więcej niż nowych samochodów marki Toyota, o 7.206 więcej niż nowych aut Opla i o 12.014 więcej niż nowych Fordów. Po 11 miesiącach tego roku udział Volkswagena w rejestracji nowych samochodów w Polsce wynosi 10,17 procenta. Tylko Volkswagen i Skoda (12,81 procenta) – dwie marki należące do koncernu Volkswagen mogą pochwalić się dwucyfrowym udziałem w rynku rejestracji nowych samochodów w Polsce.
W porównaniu z listopadem ubiegłego roku w minionym miesiącu znacząco zwiększyła się liczba rejestracji modeli, które od lat napędzają sprzedaż nowych Volkswagenów. Golfów zarejestrowano 1297 sztuk, czyli o 25,44 procenta więcej, a Passatów – 896 egzemplarzy, czyli o 18,52 procenta więcej. Od stycznia do listopada bieżącego roku zarejestrowano 11.155 Golfów (+8,56 procenta), 7777 Passatów (+11,39 procenta) oraz 3760 Tiguanów (+61,72 procenta).
„Dynamiczny wzrost liczby rejestracji nowych Volkswagenów idzie w parze ze sprzedażą dodatkowych usług – pakietu przeglądów czy opieki pogwarancyjnej. Klienci cenią sobie spokój oraz pełną przewidywalność kosztów eksploatacji. Z pakietu przeglądów korzysta aktualnie kilkanaście procent klientów, wobec kilku procent w 2015 roku. Na zakup opieki pogwarancyjnej decyduje się już co drugi nabywca nowego Volkswagena” – powiedział Michał Szaniecki, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen.
Źródło: Volkswagen