Dyrektor generalny firmy Opel dr Karl-Thomas Neumann, wiceprezes ds. produkcji Phil Kienle i dyrektor fabryki w Rüsselsheim Michael Lewald obserwowali, jak linię produkcyjną tamtejszych zakładów opuszcza pierwszy nowy Opel Zafira. Czerwona (Magma Red) Zafira z pakietem OPC line, wyposażona w reflektory AFL LED (system adaptacyjnego oświetlenia przedniego) i adaptacyjny tempomat, była pierwszym egzemplarzem tego modelu, który zjechał z linii produkcyjnej. Kolejna odsłona Zafiry jest najnowszym pojazdem w ofensywie produktowej firmy Opel, w ramach której w latach 2016–2020 na rynku pojawi się 29 nowych modeli.
„Mamy za sobą kolejny udany start. Jestem dumny, że pracuję z zespołem, który z takim entuzjazmem podchodzi do naszych produktów, dzięki czemu możemy odnosić sukcesy” — powiedział dyrektor zakładów, Michael Lewald.
Opel Zafira kojarzy się z wyjątkowym połączeniem funkcjonalności i wysokiego komfortu od 1999 roku, kiedy firma Opel wprowadziła rewolucyjny system zintegrowanych foteli Flex7® w segmencie kompaktowych minivanów. Do dziś sprzedano ponad 2,7 miliona Zafir. Model ten jest popularny zwłaszcza wśród rodzin oraz profesjonalistów poszukujących przestronnego i uniwersalnego pojazdu na dalekie trasy.
Nowy Opel Zafira zachował atuty swojego poprzednika, takie jak ergonomiczne przednie fotele z atestem AGR (Akcji na rzecz Zdrowych Pleców), bagażnik rowerowy FlexFix® oraz adaptacyjne zawieszenie FlexRide. Ponadto wyróżnia się nie mniej wyrazistą stylistyką nadwozia, nowo zaprojektowanym kokpitem i znakomitym zestawem opcji łączności. Najnowszej generacji systemy multimedialne IntelliLink są kompatybilne zarówno z Apple CarPlay, jak i z Android Auto, a osobisty opiekun kierowcy, system Opel OnStar przekształca nową Zafirę w mobilny punkt dostępu do Internetu Wi-Fi 4G/LTE[1]. Dzięki tym rozwiązaniom wszystkie osoby podróżujące pojazdem mogą poczuć się jak w doskonale skomunikowanym salonie na kołach.
Źródło: www.motonauczyciel.pl