SKODA jak własna. Bez kupowania.

Marka SKODA rozpoczęła pilotażową fazę programu car sharingowego. Pod nazwą omni kryje się usługa, dzięki której Klient może wypożyczyć samochód na krótką chwilę lub na dłuższą wycieczkę po Polsce.

ŠKODA stawia sobie za cel upraszczanie życia swoim Klientom, rozwijając dla nich szereg innowacyjnych usług. Tuż po wprowadzeniu możliwości zakupu auta tak jak w abonamencie, gdzie Klient przez 4 lata musi pamiętać tylko o tankowaniu (obowiązkowe przeglądy są wliczone w cenę), sprzedaży samochodów przez internet w pilotażowym programie z dealerami, teraz przyszedł czas na car sharing.

Omni to program dla osób, które okazjonalnie potrzebują samochodu w celu zrobienia większych zakupów, weekendowego wyjazdu za miasto, czy odwiedzenia znajomych ale jednocześnie dla tych, którzy chcą uniknąć procedur związanych z tradycyjnym wynajmem samochodów.

„Korzystanie z omni jest bardzo proste. Wystarczy pobrać darmową aplikację i zarejestrować się. Kolejnym krokiem jest wybór i rezerwacja auta, ulokowanego w danym miejscu w Warszawie” – mówi Piotr Maj, Kierownik ds. digitalizacji marki ŠKODA. Klient otwiera auto przy pomocy aplikacji, a w samochodzie czeka na niego klucz niezbędny do uruchomienia silnika, dokumenty samochodu oraz karta paliwowa. Klient omni po skorzystaniu z usługi wraca na miejsce, z którego wziął samochód i zamyka je za pomocą aplikacji. Opłata za skorzystanie z omni jest pobierana z podanej podczas rejestracji karty kredytowej lub debetowej, a jej naliczenie rozpoczyna się w chwili otwarcia samochodu. Klient płaci tylko za kilometry i czas przejazdu, a żadne dodatkowe opłaty nie są pobierane. W fazie testowej usługi omni, Klient ma do dyspozycji pięć modeli marki: ŠKODĘ CITIGO, ŠKODĘ FABIA, ŠKODĘ OCTAVIA. ŠKODĘ RAPID oraz ŠKODĘ KODIAQ.

Wprowadzając omni na polski rynek, marka ŠKODA potwierdziła swoją innowacyjność, otwierając przed mieszkańcami Warszawy nowy wymiar korzystania z samochodu. W kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany o nowe funkcjonalności. Uruchomienie usługi to kolejny krok w stronę innowacyjnych usług mobilnych i online, które wprowadzają ŠKODĘ w nową, zdigitalizowaną erę. Marka ŠKODA znana jest z przemyślanych rozwiązań ułatwiających życie, a usługa omni to kolejny dowód na troskę marki o swoich Klientów.

Źródło: www.mototarget.pl