Schaeffler łączy sprzedaż marek

Schaeffler Automotive Aftermarket łączy sieci sprzedaży marek LuK, INA i FAG ze swoją spółką córką reprezentującą markę Ruville. Po zakończonej z sukcesem pierwszej fazie na rynkach pilotażowych północnej i wschodniej Europy oraz Francji, sukcesywnie nastąpi globalne wdrożenie projektu.

– Dzięki nowej strukturze sprzedaży Schaeffler Automotive Aftermarket wzmocni swoją pozycję na światowym rynku części zamiennych, tłumaczy Michael Söding, prezes zarządu Schaeffler Automotive Aftermarket.

W przyszłości, każdy klient na każdym z lokalnych rynków ma być kompleksowo obsługiwany, w zakresie wszystkich czterech marek, przez jednego centralnego partnera. – Dzięki temu umożliwiamy bezpośredni dostęp do całej palety produktów Schaeffler Automotive Aftermarket, dodaje Thomas Dee, kierownik działu dystrybucji Europa Zachodnia/Europa Wschodnia & International w firmie Ruville.

Połączenie sieci sprzedaży LuK, INA, FAG i Ruville ma na celu nie tylko ujednolicenie punktów stycznych oraz rozwój nowych synergii – ale także rozszerzenie i wzmocnienie zasięgu terytorialnego marki Ruville. Wzmożone przenikanie rynku i zoptymalizowane portfolio produktów napędzają konkurencyjność oraz wydajność lokalnych rynków.

Równocześnie do zmian w strukturach sprzedaży, nastąpią zmiany w komunikacji dotyczącej marek LuK, INA, FAG oraz Ruville. – Komunikacja pozostaje oczywiście nadal bardzo ważna w przypadku wszystkich czterech marek. Logiczną konsekwencją zmian jest sposób prezentacji wszystkich czterech marek na rynku oraz połączenie działań dotyczących marketingu oraz komunikacji, wyjaśnia Rouven Daniel, kierownik działu Marketing & Komunikacja, Schaeffler Automotive Aftermarket.

źródło: Schaeffler

AUTOR:  WNP.PL (AG)