Ponad tysiąc zamówień na model Kodiaq w Polsce

KODIAQ ledwo pojawił się na polskich drogach, a już jest na niego ogromne zapotrzebowanie wśród Polaków. Krajowy importer marki w przedsprzedaży zebrał już ponad tysiąc zamówień na nowego, dużego SUV-a ŠKODY, zanim Klienci na dobre mieli szansę poznać go osobiście.

„KODIAQ nie mógł zaliczyć lepszego debiutu na polskim rynku” – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Sprzedaży marki ŠKODA w Polsce. „Ponad tysiąc zamówień w przedsprzedaży, gdy tylko nieliczni Klienci mieli szansę zobaczyć samochód na własne oczy, to spektakularny sukces w skali całego polskiego rynku motoryzacyjnego. To najlepszy dowód na to, jak duże było zapotrzebowanie w naszym kraju na samochód ŠKODY tego typu.

Co być może jeszcze ważniejsze, to też jasny wskaźnik, jak dużym zaufaniem cieszą się samochody ŠKODY na polskich rynku: Klienci są gotowi zdecydować się na nie nawet bez bezpośredniego kontaktu z samochodem, będąc pewnym ich jakości i atrakcyjności” – podsumowuje Dariusz Brodnicki.

„Model KODIAQ już możemy określać mianem kolejnego bestsellera ŠKODY na polskim rynku” – dodaje Brodnicki. „Jest on bardzo ważnym uzupełnieniem naszej gamy modelowej ze względów sprzedażowych: miniony rok ŠKODA zakończyła w Polsce wynikiem ponad 52 tysięcy dostarczonych samochodów, co już po raz ósmy dało jej pozycję lidera polskiego rynku. Debiut modelu, który już teraz notuje tak rewelacyjne przyjęcie, ma duże szanse jeszcze wzmocnić naszą pozycję.”

W Polsce wystartowała właśnie kampania reklamowa modelu, pod hasłem „ŠKODA KODIAQ. Nowy gatunek SUV-A”.

ŠKODA KODIAQ to pierwszy w historii marki duży SUV z wieloma bezprecedensowymi innowacjami. Przy długości 4,7 metra mieści w kabinie do siedmiu pasażerów lub jeden z największych w segmencie bagażników.

Nowy, jeszcze silniej odwołujący się do emocji design oraz innowacyjne mobilne usługi online wprowadzają ŠKODĘ w nową erę, ale KODIAQ zachowuje przy tym wszystkie te zalety, które już od wielu lat pozwalają samochodom tej marki odnosić sukces w Polsce: doskonałą relację ceny do jakości oraz większą przestronność i funkcjonalność, niż w przypadku samochodów konkurencji.

Źródło: www.mototarget.pl