Polska mało atrakcyjna dla inwestorów motoryzacyjnych

Polska jest wysoko oceniana tylko pod względem kosztów produkcji, choć i tak przegrywa z innymi państwami regionu, z którymi walczy o motoinwestycje – donosi „Puls Biznesu”, powołując się na raport Ernst&Young.

Polska w tej kategorii jest na 6. miejscu (zdobyła o 17 pkt proc. więcej pozytywnych opinii niż w 2011 r.) za plecami m.in. Węgier, Słowacji i Czech – wynika z raportu nt. rynku motoryzacyjnego firmy doradczej Ernst&Young, która przepytała 300 firm – producentów aut i ich poddostawców.

Pod względem innowacyjności i jakości produktu zajmujemy z kolei 15. pozycję na 18 miejsc i w obu przypadkach zanotowaliśmy spadki w porównaniu z 2011 r. Lepiej jest z wydajnością – Polska zajmuje 12. lokatę, a pochlebnych ocen jest o 6 pkt proc. więcej.

wp.pl, (PAP)


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997