Odpowiedzialność salonu i serwisu za wady rzeczy sprzedanej i za źle wykonaną usługę

Uwaga! Klient zgłasza reklamację usługi serwisowej! A drugi klient zgłasza reklamację sprzedanego mu auta w związku z wadą! Co robić? Nie musisz od razu dzwonić do prawnika! Weź udział w szkoleniu, poznaj swoje prawa i dowiedz się jak się bronić.

Już w kwietniu w  Warszawie!
15 kwietnia 2014 (wtorek).

Polska Izba Motoryzacji zaprasza na kolejne szkolenie dedykowane specjalnie serwisom i salonom dealerskim z przepisów dotyczących odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej i źle wykonaną usługę.

Niejeden przedsiębiorca spotkał się z sytuacją problemową gdy klient zgłasza reklamację. Znajomość praw swoich i klienta jest podstawą, która chroni i jednych i drugich.

Podczas szkolenia omówione zostaną między innymi:
1. Podstawy odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę.
2. Rękojmia za wady rzeczy sprzedanej.
3. Odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa).
4. Gwarancja jakości.
5. Odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę – rękojmia przy umowie o dzieło.
6. Obrona warsztatu w postępowaniu sądowym z powództwa klienta.

Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy niezbędnej do pracy z klientem od strony serwisu naprawczego czy salonu sprzedaży samochodów. Kompendium najważniejszych przepisów prawa wraz z gotowymi rozwiązaniami daje pewność, że pozyskaną podczas szkolenia wiedzę będzie można od razu zastosować w pracy. Podczas szkolenia analizowane będą konkretne, rzeczywiste problemy z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży. Zamiast szukać porad w Internecie lub dzwonić do prawnika skorzystaj z gotowych rozwiązań i bądź gotowy w razie zaistnienia takiej sytuacji.

Pełen program szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ

Wypełniony formularz należy odesłać na nr fax (22) 350-7-350 lub scanem na adres email: bloch@pim.pl

Chcesz wiedzieć jakie prawa ma klient a jakie dealer lub serwis?  Już dziś zgłoś swój udział w szkoleniu w dniu 15.04.2014 (wtorek). Szkolenie jest prowadzone przez Mec. Katarzynę Michno Nasierowską, niekwestionowaną ekspert ds. tematyki serwisowej i dealerskiej.
Poznaj prowadzącego szkolenie TUTAJ

Warunki uczestnictwa:
780 zł* – od osoby
730 zł* – od osoby w przypadku wysłania zgłoszenia do 04.04.2014
580 zł* – od osoby, dla członków Polskiej Izby Motoryzacji
*Cena obejmuje: prelekcje, materiały, przerwy kawowe i obiad. Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje certyfikat.

Pełen program szkolenia i Formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ

Wypełniony formularz należy odesłać na nr fax (22) 350-7-350 lub scanem na adres email: bloch@pim.pl

Osoba odpowiedzialna za projekt:
Agnieszka Błoch
Bloch@pim.pl
600 829 807 lub (22) 646 08 18