Od wielu miesięcy wyraźnie rośnie zainteresowanie samochodami japońskiego producenta Mitsubishi Motors w Polsce. Ubiegłoroczny sukces ma swoją kontynuację – w styczniu 2019 roku Polacy zarejestrowali aż 26% więcej nowych aut spod znaku Trzech Diamentów, niż przed rokiem.
Popularność słynącej z produkcji SUV-ów i aut z napędem na 4 koła marki Mitsubishi wynika z dobrej opinii klientów na temat modeli ASX, Outlander, L200 i Pajero, ale także z gorącego przyjęcia zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross.
W styczniu 2019 roku klienci zarejestrowali w Polsce 626 samochodów spod znaku Trzech Diamentów, co daje aż 26% wzrost w relacji do stycznia 2018 roku. Bestsellerem nadal pozostaje uznany SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 259 nabywców. O 28% większym zainteresowaniem cieszył się chwalony za przestronność, wygodę i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 171 klientów. Najnowszy model marki – kuszący sportową sylwetką SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross zajmuje 3. miejsce w rankingu notując w styczniu aż 127% wzrost sprzedaży. O 200% wzrosło zainteresowanie pickupem Mitsubishi L200 a słynny terenowy SUV Pajero potroił swój ubiegłoroczny rezultat.
Źródło: www.mototarget.pl